اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. مرداد 1398 - 23:27   |   کد مطلب: 31673
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان گفت: یک‌هزار و 30 مورد از تقاضا‌های بخشودگی جرائم تامین اجتماعی مورد بررسی اولیه قرار گرفته و تاکنون 500 کارگاه مشمول بخشنامه بخشودگی جرائم شده است.

به گزارش صبح الوند، ظاهر پورمجاهد ظهر امروز در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان با بیان اینکه براساس یک بخشنامه کشوری سازمان تامین اجتماعی در رابطه با جرائم دستورالعملی خاصی را صادر کرده که سازمان تامین اجتماعی هم باید آن را اجرا کند اظهار کرد: امروز 144 طرح بعد از بررسی مشمول بخشش جرائم شدند.

وی با بیان اینکه این بخشنامه تا تاریخ 13 شهریورماه سال‌جاری مهلت دارد افزود: صاحبان کارگاه‌ها و کارخانه‌ها باید تقاضای خود را به شعبه تامین اجتماعی و نه استانداری و فرمانداری مراجعه و درخواست خود را ارائه دهند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به اینکه تاکنون یک‌هزار و 76 تقاضا برای بخشودگی جرائم رسیده است ادامه داد: یک هزار و 30 مورد از تقاضا‌های بخشودگی جرائم تامین اجتماعی مورد بررسی اولیه قرار گرفته و تاکنون 500 کارگاه مشمول بخشنامه بخشودگی جرائم شده است.

وی در ادامه در رابطه با شرکت شوکت با بیان اینکه در استان همدان میزان تسهیلات بانکی ردیف دارد اظهار کرد: با تمام طرح‌های آقای پیروی مطابق قوانین عمل شود.

پورمجاهد در ادامه درخصوص شرکت شهاب دام با بیان اینکه اعتبار بند «خ» قانون بودجه کشور در سال 87 تامین نشده است افزود: در رابطه با طرح شرکت شهاب دام به جهاد کشاورزی، بانک و اداره تعاون و نامه زدم و تا بعد از کارشناسی نظر هر دستگاهی اعلام شود.

وی با تاکید بر اینکه باید به موقع طرح‌ها مورد نظارت قرار گیرند افزود: اجازه ندهید مشکلات طرح‌ها پیچیده شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در رابطه با واحد‌های دارای پروانه بهره‌برداری اما غیر فعال افزود: واحد‌‌های غیر فعال دارای پرونده جزو آمار می‌آیند اما این آمار برای استان مفسد نیستند.

وی با اشاره به اینکه باید مجوز‌های بلاتکلیف استان دسته‌بندی، کارشناسی و تعیین تکلیف شوند افزود: شرایط این واحد‌ها هرچه سریع‌تر رسیدگی شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان