اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

27. مرداد 1398 - 21:30   |   کد مطلب: 31649
سخنگوی ورزش محلات همدان با اشاره به مصدومیت های اخیر بازیکنان گفت: در کمیته ورزش محلات سلامت بازیکنان از هر مسئله دیگری اهمیت بیشتر دارد و در صورت عدم حضور پزشکیار لیگ فوتبال محلات در این هفته برگزار نمی‌شود.

به گزارش صبح الوند، محمد حسامی، سخنگوی ورزش محلات همدان در گفتگو با عصرهمدان؛ با بیان این که در هفته سوم مسابقات لیگ فوتبال محلات به دلیل برخورد دو بازیکن در زمین الوند یکی از بازیکنان برای ساعتی هوشیاری خود را از دست داد اظهار داشت: با تماس عوامل برگزاری مسابقات با اورژانس بلافاصله این بازیکن به بیمارستان منتقل شد.

وی افزود: در حال حاصر این بازیکن هوشیاری خود را به دست آورده و فردا تحت عمل جراحی فک قرار می‌گیرد.

حسامی عنوان کرد: متاسفانه علی رغم درخواست مکرر کمیته ورزش محلات از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان برای حضور پزشکیار در کنار زمین، در ۳ هفته ابتدایی مسابقات پزشکیار در زمین مسابقات حضور نداشت.

سخنگوی ورزش محلات همدان با اشاره به این که برای کمیته ورزش محلات سلامت بازیکنان از هر مسئله دیگری اهمیت بیشتر دارد تصریح کرد: در صورت عدم حضور پزشکیار در ۱۱ زمین ورزش محلات، لیگ فوتبال محلات در این هفته برگزار نمی‌شود.

وی با اشاره به این که بازیکنان فوتبال محلات و زمین مسابقات محلات بیمه هستند عنوان کرد: با این حال به دلیل برخورد‌های فیزیکی متعدد در فوتبال محلات و نیز خاکی بودن زمین برگزاری مسابقات بدون حضور پزشکیار میسر نخواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان