اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1398 - 18:51   |   کد مطلب: 31629
همدان- رئیس فدراسیون هندبال گفت: تعامل و توجه به استان ها مسیر رشد و اعتلای ورزش هندبال در سطح کشور است.
صبح الوند

به گزارش صبح الوند، علیرضا پاکدل روز پنجشنبه در مجمع انتخابات هیات هندبال همدان گفت: استان ها بازوان توانمند فدراسیون در رشد و توسعه ورزش هندبال هستند و برای تقویت آنها برنامه ریزی مدون داریم.

وی با اشاره به اینکه توجه ویژه به هیات های شهرستانی داریم، گفت: مسیر موفقیت هندبال کشور از شهرها می گذرد و باید از ظرفیت های بالقوه موجود در سطح استان ها به بهترین شکل استفاده شود.

پاکدل همدان را یکی از استان های موفق در پیشبرد اهداف و برنامه های رشته هندبال دانست و اظهار داشت: هندبال همدان در بخش های مختلف به ویژه بانوان و ساحلی دارای چهره های مطرح است و ظرفیت بسیار خوبی دارد.

وی بیان کرد: هندبال همدان تا کنون در المپیاد و هندبال ساحلی و لیگ بانوان جزو مدعیان بوده و انتظار درخشش بیشتر در عرصه های قهرمانی داریم.

معاون توسعه ورزش همدان نیز در این مجمع گفت: هندبال این استان یکی از هیات های پویا و فعال کشور است و در تمام شهرستان ها فعالیت دارد.

عباس قهرمانی افزود: هندبال همدان تاکنون توانسته استعدادهای خوبی را در سطح کشور معرف کند و این موفقیت ثمره تلاش و زحمات اعضای هیات است.

وی اضافه کرد: در المپیاد استعدادهای برتر سال گذشته نیز ورزش هندبال همدان نمره قبولی دریافت کرد و و امیدواریم امسال صاحب جایگاه شود.

مهدی اسفندیاری در مجمع انتخابات هیات هندبال همدان به مدت چهار سال به عنوان رئیس انتخاب شد.

اسفندیاری با ۹ رای از ۱۳ رای ماخوذه توانست به عنوان رئیس هیات هندبال برگزیده شود.

اسفندیاری شهردار قروه درگزین است.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان