اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. مرداد 1398 - 18:46   |   کد مطلب: 31627
همدان- استاندار همدان با اشاره به ظرفیت‌های استان همدان در بخش‌های کشاورزی، صنایع و معادن، گردشگری، پزشکی و خدماتی بر تعامل بیشتر و روابط اقتصادی استان همدان با اقلیم کردستان عراق تاکید کرد.
صبح الوند

به گزارش صبح الوند، سید سعید شاهرخی بعدازظهر پنج شنبه در جلسه با هیئت بازرگانی و تجاری اقلیم کردستان عراق با اشاره به ظرفیت‌های عظیم استان همدان در بخش‌های کشاورزی، صنایع و معادن، گردشگری، پزشکی و خدماتی بر تعامل بیشتر و روابط اقتصادی استان همدان با اقلیم کردستان عراق تاکید کرد.

شاهرخی گفت: بسیاری از محصولات کشاورزی همدان دارای شهرت ملی و بین‌المللی است و همدان دارای ۱۸۰۰ اثر تاریخی است و این آمادگی وجود دارد که روابط خود را با کشورهای دیگر و همسایه ها گسترش دهیم.

رئیس اتحادیه واردکنندگان و صادرکنندگان اقلیم کردستان عراق نیز در این نشست همدان را دارای ظرفیت های مناسب در بسیاری از بخش ها خواند.

شیخ مصطفی عبدالرحمان عبدالله گفت: استان همدان در حوزه چرم و صنایع دستی قوی است و برای ارتباط و تعامل بیشتر در زمینه صادرات و واردات با استان همدان آماده هستیم.

گفتنی است در این نشست که تعدادی از بازرگانان حوزه کیف و کفش و صنایع دستی اقلیم کردستان عراق و مدیران واحدهای تولیدی استان و رئیس اتاق بازرگانی و رئیس اتحادیه کیف و کفش استان همدان و استان آذربایجان شرقی حضور داشتند چندین تفاهمنامه اقتصادی امضا شد.

تفاهم نامه ها بین شرکت های بازرگانی و واحدهای تولیدی استان همدان و اقلیم کردستان منعقد شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان