اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1398 - 23:40   |   کد مطلب: 31617
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان گفت: در سالجاری ۴۷۳ سازمان‌ مردم نهاد در سطح استان در حال فعالیت بوده و مجوز فعالیت ۱۰۰ سمن دیگر نیز در دست بررسی است.
صبح الوند

به گزارش صبح الوند، منطقه همدان، مهرداد نادری‌فر ظهر چهارشنبه ۲۳ مردادماه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان همدان، عنوان کرد: در سطح استان همدان در سال ۹۲ مجموع ۲۷۵ سازمان مردم نهاد در حوزه‌های مختلف فعال بودند اما در سالجاری این تعداد به ۴۷۳ سازمان مردم نهاد افزایش یافته و تعداد ۱۰۰ پرونده و درخواست صدور مجوز در هیئت نظارت در دست بررسی و صدور مجوز است.

 
وی با بیان اینکه حدود ۲۰۰ سمن از سال ۹۲ تا کنون به مجموعه سمن‌ها در استان افزوده شده است، اظهار کرد: از ۴۷۳ سمن در استان ۱۰۰ از استانداری، ۱۲۵ از فرمانداری ها، ۱۶ سمن از نیروی انتظامی، ۹۵ تشکل از بهزیستی، ۱۰۱ سمن از اداره کل ورزش‌ و جوانان و ۲۶ سمن از ارشاد مجوز خود را کسب کرده اند‌.
 
نادری فر ضمن اشاره به روز مشارکت‌های مردمی و سازمان‌های مردم نهاد، اظهار کرد: به علت فعالیت‌ها و اقدامات گسترده سمن‌ها در استان همدان امکان تجمیع تمام برنامه‌ها در یک روز وجود نداشت به همین علت طی‌‌ یک‌ هفته برنامه‌های این روز برنامه ریزی شده است.
 
وی اضافه کرد: از اقدامات ویژه این هفته افتتاح سامانه جامع سازمان‌های مردم نهاد در جهت جلوگیری از همپوشانی کمک‌ها و برنامه‌های سمن‌های استان و گردآوری اطلاعات کامل از سمن ها و نیازمندان بود.
 
مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری همدان در پایان اظهار کرد: در سال ۹۶ به ۱۱ سمن موضوعاتی در حوزه اجتماعی و در سالجاری به ۲۶‌ سمن مأموریتهایی محول شده است.



انتهای پیام/ایسنا

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان