اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. مرداد 1398 - 13:09   |   کد مطلب: 31614
زمانی هر شهروند در هر جای شهر نیاز به شماره تلفنی داشت با شماره گیری118 و کمتر از چند دقیقه به شماره مورد نطر دسترسی پیدا می کرد .
اختلال در 118 همدان ؛مشترکان را کلافه کرده است

به گزارش صبح الوند، یکی از مخاطبان 118 خبرگزاری ها و مطبوعات هستند که به تلفن های ادارات و ... احتیاج دارند و یکی از ضروری ترین نیازهای آنهاست علاوه بر آن نیز شهروندان از 118استفاده های زیادی دارند . 

 

خبرنگار یکی از خبرگزاری ها  گفت: جندی است برای ارتباط با 118 با مشکلات زیادی مواجه هستیم به طور مثال امروز از ساعت 11 تا 12 ظهر بعد از بیش از 20 تماس با 118بالاخره بعد از یکساعت معطلی موفق شدیم یا این سامانه تماس بگیریم  که کمتر از چند دقیقه این تماس قطع شد و شماره مورد نطر که قبلا از 118 گرفته شده بود داده نشد و عنوان کردند شماره ای نداریم . 

 

وی ادامه داد: بدنبال این تماس برای پیگیری چندین شماره که قلا از 118 گرفته شده بود تماس حاصل شد و جوابی دریافت نکردیم ، به همین بهانه با حسن پور مدیر روابط عمومی مخابرات استان تماس گرفته شد . 

 

حسن پور در خصوص اختلال در سامانه 118 گفت: چند روزی است مه این مشکل برای سامانه 118 ایجاد شده است  و چون به دنبال ارتقا است و سیستم ها به صورت متمرکز درآمده اند شاهد این مشکلات هستیم . 

 

وی عنوان کرد: مشترکانی که در پیک کاری پر ترافیک تماس می گیرند معمولا دچار مشکل می شوند . 

 

مدیر روابط عمومی درباره نبود برخی شماره ها درسامانه 118 گفت: برخی شرکتها و مشتریان که مبالغ خود را پرداخت نکردند از لیست حدف شدند و در سامانه وجود ندارند مثلا مدار سغیر انتفاهی و مطب های پزشک و شرکت های خصوص باید حتما پول پرداخت کننند و فقط مراکز دولتی در لیست 188 قراردارند . 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان