اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. مرداد 1398 - 20:09   |   کد مطلب: 31559
رئیس کمیسیون بازرسی اصناف کشور خبر داد
قیمت مصوب مرغ تنها در این شهر رعایت شد
رئیس کمیسیون بازرسی اصناف کشور گفت: شهرستان اسدآباد تنها شهر در کشور بود که قیمت مصوب مرغ منجمد هر کیلو 12500 و مرغ گرم هر کیلو 12900 را رعایت کرد و این در حالی بود که در برخی استانها و شهرستانها قیمت مرغ تا 16 هزار تومان نیز افزایش پیدا کرد.
صبح الوند

به گزارش صبح الوند، منطقه همدان، موسی رضا غفاریان در جمع خبرنگاران، افزود: البته این امر مشکلات و دغدغه هایی نیز داشت که با اهتمام و همکاری دادگستری، فرمانداری و اداره صمت و نظارت های لازم قیمت مصوب مرغ در شهرستان رعایت و مرغ منجمد و گرم لازم شهرستان از محل های مختلف تامین و توسط توزیع کنندگان توزیع شد.

 
نماینده اصناف استان همدان در ادامه تصریح کرد: واحدهای بازرسی و نظارت بازوهای قدرتمند اتاقهای اصناف هستند که هیچ گونه اعتبار یا بودجه ای شامل حال این واحدها نمی شود اما با این شرایط این واحدها با تمام قدرت وظایف قانونی خود  را انجام می دهند.
 
وی با اشاره به فعالیت 8 هزار و 300 اتحادیه اصناف و وجود 1850 رسته شغلی در سطح کشور اظهار کرد: در حال حاضر 6 هزار واحد تولیدی در سطح کشور دارای فعالیت هستند.
 
رئیس اتاق اصناف اسدآباد با اشاره فعالیت اتاق اصناف شهرستان از ابتدای سال تاکنون خاطر نشان کرد: توسط اتاق اصناف اسدآباد طی مدت فوق 31 مورد اخذ پروانه کسب،154 مورد تمدید،22 مورد تجدید و 10 مورد ابطال پروانه کسب انجام گرفته است.
 
غفاریان تعداد آموزش اصناف و فقه بازار این شهرستان را از ابتدای سال تاکنون 160 نفر برشمرد و گفت:طی مدت فوق 60فقره پلمب در این شهرستان توسط اصناف انجام شده است.
 
 وی در ادامه با اشاره به 24مورد گشت مشترک اتاق اصناف اسدآباد با دیگر ادارات از واحدهای صنفی این شهرستان طی مدت فوق امسال تصریح کرد: در حال حاضر یک واحد بازرسی و یک واحد پلمب به صورت مستقیم وابسته به اتاق اصناف اسدآباد بوده که اولویت مهم واحد بازرسی با نیروهای خود بازرسی و نظارت از نانوایی ها و واحدهای عرضه مواد غذایی در راستای سلامت و بهداشت همشهریان این شهرستان است.
 
غفاریان اضافه کرد:435 مورد بازرسی، 55 فرم،398 اخطار و 24 مورد شکایت را از جمله آمار اقدامات انجام شده واحد بازرسی و نظارت اتاق اصناف اسدآباد از ابتدای سال تاکنون می توان عنوان کرد.

انتهای پیام/ایسنا

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان