اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. مرداد 1398 - 21:26   |   کد مطلب: 31544
مدیر بورس منطقه‌ای همدان:
سهام ۲۶۶ شرکت در بورس همدان مبادله شد
همدان - مدیر بورس منطقه‌ای همدان گفت: طی هفته جاری تعداد ۲۶ میلیون و ۹۱۷ هزار و ۳۱۸ سهم متعلق به ۲۶۶ شرکت در بورس همدان مبادله شد.
صبح الوند

به گزارش صبح الوند، علی اسکندری در گفتگویی اظهار داشت: طی هفته جاری بیش از ۱۳ میلیارد سهم و حق تقدم به ارزش تقریبی ۵۳ هزار  میلیارد ریال در تالارهای بورس اوراق بهادار در کل کشور معامله شد.

اسکندری افزود: این هفته در بورس منطقه‌ای همدان تعداد ۲۶ میلیون و ۹۱۷  هزار و ۳۱۸ سهم متعلق به ۲۶۶ شرکت به ارزش ۱۵۳ میلیارد و ۳۲۰ میلیون و ۹۳۵ هزار و ۳۱۳  ریال مبادله شد که ۴۰ درصد از معاملات این هفته مربوط به خرید سهام و ۶۰ درصد نیز مربوط به فروش سهام بوده است.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان اضافه کرد: همچنین طی این هفته ۱۰۲  نفر در کلاس های آموزشی بورس که به صورت رایگان برای عموم علاقمندان برگزار می شود شرکت کردند و با مفاهیم بازار سرمایه و نحوه معاملات در بورس آشنا شدند.

وی اضافه کرد: امروز چهارشنبه هم شرکت های گروه مپنا، مخابرات ایران و بانک پارسیان بیشترین تاثیرمثبت و شرکت های پالایش نفت اصفهان، پتروشیمی خلیج فارس و تاپیکو  بیشترین تاثیر منفی را بر شاخص کل بورس داشتند.

اسکندری با بیان اینکه همچنین سایپا، بانک تجارت و گروه مپنا پربیننده ترین شرکت های بورس بودند، افزود: شاخص کل بورس در هفته جاری معادل ۲۵۵ هزار و ۱۶۳ واحد بود که نسبت به هفته گذشته، ۷۱۸ واحد افزایش یافت.

مدیر بورس منطقه‌ای همدان یاداور شد: همچنین شاخص کل فرابورس هم با ۴۵ واحد افزایش به رقم ۳ هزار و۴۱۰ واحد  رسید.

مهر

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان