اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1398 - 21:59   |   کد مطلب: 31533
نماینده ولی‌فقیه در استان همدان گفت: مدیریت جهادی در جهاددانشگاهی استان همدان در تمامی عرصه‌ها بسیار مسرت بخش است.
صبح الوند

به گزارش صبح الوند، منطقه همدان، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله شعبانی موثقی امروز در دیدار با جهادگران دانشگاهی همدان به مناسبت سی و نهمین سالروز تأسیس جهاددانشگاهی، اظهار کرد: حضور جوانان انقلابی و بکارگیری نیروهای جوان در جهاددانشگاهی سبب توانمندسازی و رشد کشور در سطح دنیا شده است.

 
رئیس جهاددانشگاهی واحد همدان نیز در این دیدار بیان کرد: یکی از خدمات جهاددانشگاهی با توجه به خاستگاهی که در دانشگاه دارد، پرورش نیروی انسانی متعهد، متخصص و کارآمد در جامعه است.
 
اکبر اسدی با اشاره به فعالیت‌های جهادی و گسترده جهاددانشگاهی در زمینه‌های پزشکی، کشاورزی و علوم انسانی عنوان کرد: مأموریت اصلی جهاددانشگاهی از سال 1365 در ایجاد ارتباط میان دانشگاه و جامعه تعریف شد.
 
وی با اشاره به مجموعه فعالیت‌های در دست اقدام جهاددانشگاهی استان همدان، توضیح داد: مرکز جامع زنان و درمان ناباروری همدان یک مرکز تخصصی و جامع ویژه زنان در غرب کشور محسوب می شود همچنین اجرای طرح توانمندسازی زنان سرپرست خانواده و یا بدسرپرست که تحت حمایت هیچ‌گونه نهادی نیستند، پس از شناسایی و آشنایی با مشاغل در چترحمایتی جهاددانشگاهی قرار می گیرند که در حال حاضر 180 بانوی سرپرست خانواده در این طرح هستند.
 
اسدی یادآورشد: بانوان مشمول این طرح پس از آموزش در زمینه شغلی مورد نظر با حضور اساتید مجرب کشوری با همکاری تولیدکنندگان و سایت جهاد دانشگاهی واحد همدان به بدنه بازار متصل می‌شوند.
 
وی با بیان اینکه هدف اصلی جهاددانشگاهی تولید نیست بلکه ظرفیت بخشی است، ادامه داد: برگزاری کارگاه‌های مشاوره آموزش پیش، حین و بعد از ازدواج در جهت رفع مشکلات اجتماعی و کاهش آمار طلاق در سطح استان و برگزاری مسابقات ملی مناظره دانشجویی با تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد تمدن اسلامی که خاستگاه آن دانشجویان و دانشگاه ها است از دیگر فعالیت های جهاددانشگاهی همدان است.
 
اسدی همچنین با اشاره به ایجاد کمیته مطالعاتی در استان همدان گفت: جهاددانشگاهی همدان در راستای ایجاد کمیته مطالعاتی به عنوان عضوی در زیرمجموعه شورای فرهنگ عمومی استان اعلام آمادگی می‌کند.



انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان