اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1398 - 21:52   |   کد مطلب: 31530
همدان - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با تاکید بر اینکه اخلاق‌مداری و امانت‌داری باید از سوی رسانه‌ها اولویت باشد، گفت: رسانه های استان همدان باید به جایگاه واقعی خود دست یابند.
صبح الوند

به گزارش صبح الوند، احمدرضا احسانی ظهر سه شنبه با حضور در دفترخبرگزاری همدان و تبریک هفته خبرنگار به رسالت خبرنگاران در زمینه ارتقای جایگاه فرهنگ و هنر اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف وزارت ارشاد، حمایت از مطبوعات، اصحاب رسانه و خبرگزاری‌هاست و در این میان تا جایی که در توان باشد اقدام می کنیم.

وی با بیان اینکه حمایت از رسانه ها را وظیفه خود می دانیم، گفت: تلاش می کنیم به لحاظ علمی اصحاب رسانه و خبرگزاری ها جایگاه واقعی خود را پیداکنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با بیان اینکه دستگاه های اجرایی استان همدان نیز باید حامی رسانه ها باشند و برای آنها مشکل ایجاد نکنند، گفت: متأسفانه با توجه به محدودیت‌های اعتباری تنها جایی که دولت‌ها سعی بر دست‌اندازی و کاهش اعتبارات آن دارند، حوزه فرهنگ است.

وی با تاکید بر اینکه مطبوعات نقش تعیین‌کننده‌ای در جامعه دارند به گونه ای که از یک طرف مشکلات و دغدغه‌های مردم را دارند و از طرفی می‌توانند با نقد از مسئولان آنها ملزم به پاسخگویی کنند، گفت: اخلاق‌مداری و امانت‌داری باید از سوی رسانه‌ها اولویت باشد.

مهر

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان