اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. مرداد 1398 - 15:57   |   کد مطلب: 31526
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه بیش از 289 میلیون ریالی یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف در همدان توسط شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی خبر داد.
جریمه 289 میلیون ریالی یک فروشگاه زنجیره‌ای در همدان

به گزارش صبح الوند، علیرضا حسن‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، اظهار کرد: یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای معروف توسط شعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان بیش از 289 میلیون ریال جریمه شد.

وی ادامه داد: این فروشگاه با شکایت شاکیان خصوصی به اتهام گران‌فروشی مواد غذایی (گوشت، تن ماهی، و....) به تعزیرات حکومتی همدان احضار و از سوی شعبه هیات بدوی این اداره کل محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان یادآور شد: شکایت شاکیان خصوصی از این فروشگاه بزرگ در همدان مبنی بر گرانفروشی لوازم خانگی و مواد غذایی از قبیل گوشت، تن ماهی، خرما، روغن و... طی سه فقره پرونده جداگانه از سوی شعبه هیات بدوی رسیدگی به تخلفات صنفی بررسی شد.

وی خاطرنشان کرد: این فروشگاه به اتهام گرانفروشی به پرداخت مبلغ 289 میلیون و 688 هزار و 560 ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.

حسن‌پور اضافه کرد: پل ارتباطی ما تلفن 32523442 اداره‌کل، تلفن گویای 124 سازمان صنعت، معدن و تجارت و تارنمای t135.ir که شهروندان می‌توانند شکایات خود را در میان بگذارند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان