اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. تير 1398 - 8:32   |   کد مطلب: 31335
نماینده مردم ملایر در مجلس گفت: سالانه بیش از ۲۵۰ هزار تن انگور از این شهر برداشت شده و یک سوم مردم این منطقه نیز در بخش تاکستان‌ها فعالیت دارند.
 سالانه بیش از ۲۵۰ هزار تن انگور در ملایر برداشت می‌شود

به گزارش صبح الوند، محمد کاظی پیش از ظهر امروز در حاشیه دومین جشنواره آلبالو در جمع خبرنگاران با تاکید براینکه مهمترین دغدغه مسئولان و نمایندگان  ایجاد اشتغال است، اظهارداشت: با توجه به شرایط اقتصادی کشور و تحریم های سنگین دشمنان علیه ملت ایران باید از ظرفیت‌های موجود در منطقه  برای توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه در طول 3 سال گذشته با استفاده از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های شهرستان ملایر در بخش تولیدات صنعتی، توسعه حوزه مبل و  منبت و ایجاد زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های لازم برای گردشگری  اقدامات مطلوبی انجام شده است، ابراز کرد: شهرستان ملایر جاذبه‌های گردشگری بسیاری خوبی دارد که از جمله  آنها می‌توان به  تولیدات آلبالو، شهر زیر زمینی سامن، تپه نوشیجان و موزه لطفعلیان اشاره کرد.

نماینده مردم ملایر با اشاره به ظرفیت‌های بالقوه، بالفعل، موقعیت جغرافیایی شهرستان و فراهم بودن زیر ساخت‌‌های سرمایه گذاری در منطقه  بیان کرد: ما از همه کسانی که می‌توانند در بخش صنعت، تولید و گردشگری در شهرستان ملایر سرمایه‌گذاری کنند دعوت می‌کنیم تا میزبان آنها باشیم.

نماینده ملایر در مجلس شورای اسلامی خواستار حمایت مسئولان‌کشوری در راستای حمایت از بازگشت واحدهای صنعتی تعطیل شده به بخش تولید شد و اظهارداشت: امیدواریم بتوانیم در بحث صنعت و تولید و باز تولید واحدهای صنعتی تعطیل شده  به ویژه کارخانه "کیان کرد" ملایر، اقدامات اساسی انجام دهیم.

وی با اشاره به اینکه ملایر صاحب دو عنوان و برند جهانی شهرانگور و پایتخت  منبت و منبت ایران است، اظهار داشت: سالانه بیش از 250 هزار تن انگور از این شهر برداشت شده و  یک سوم مردم این منطقه نیز در بخش تاکستان‌ها فعالیت دارند.

کاظمی بیان کرد: با توجه به فعالیت بیش از 5 هزار کارگاه صنایع دستی و منبت کاری در حال حاضر 9 هزار نفر به صورت مستقیم و بیش از20 هزار نفر به صورت غیرمستقیم در این صنعت فعالیت دارند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان