اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. تير 1398 - 10:35   |   کد مطلب: 31313
مدیر کل تامین اجتماعی همدان گفت: مطالبات تامین اجتماعی از کارفرمایان تا پایان سال 97 به میزان 250 میلیارد تومان بوده است .

به گزارش صبح الوند، اسمعیل نبوی،مدیرکل تامین اجتماعی همدان در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح الوند اظهار داشت: تعداد بیمه شدگان در استان همدان که شامل بیمه شدگان اجباری توافقی خاص و بیمه بیکاری است حدود 239051 است . 

 

وی ادامه داد: در پایش انجام شده د بیمه مستمری بگیران حدود 63345 نفر است و بیمه های نحت پوشش شامل بیمه شدگان اصلی و تبعی است و تعداد کل بیمه شدگان در سطح استان 747657 نفر است . 

 

اسمعیل نبوی گفت: در سال 98 حمایتهایی از طرف ستاد مرکزی برای استانها ابلاع شده است که شامل حمایتهای ملی است و مستمری بگیران در سال 98 حدود 13 درصد افزایش حقوق داشته اند و 261000تومان مبلع ثابت به آنها افزوده شده است . 

 

وی عنوان کرد: تسهیلات بیمه تکمیلی و عمر توسط کانون بازنشستگان تامین اجتماعی صورت می گیرد و وام های قرض الحسنه که افراد نیازمن با معرفی به بانک رفاه می توانند دریافت کنند . 

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان بیان کرد: مستمری بگیران برای دریافت فیش حقوقی به سایت ارائه خدمات سازمان مراجعه کنند و نیازی به مراجعه حضوری ندارند . 

 

وی ادامه داد: حق بیمه های معوقه تا پایان سال 97 حدود 250 میلیارد تومان است که از کار فرمایان طلب داریم . 

 

نبوی افزود: ا نظر تشکیلاتی کسر کار داریم اما با توجه به دولت الکترونیک و طرح ملی دکتر نوربخش و رائه خدمات به صورت الکترونیکی دذ آینده نزدیک کسر نیرو حل می شود . 

 

مدیر کل تامین اجتماعی استان همدان گفت: نسبت به اوایل انقلاب دستاورد ٤٠ ساله انقلاب اسلامی بسیار پربار است به طوری که جمعیت بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی ٨/٧ برابر افزایش یافته است.

 

وی در پایان گفت: خبرنگاران و افراد رسانه ای می توانند به دو طریق بیمه شوند در قالب بیمه توافقی با معرفی از اداره ارشاد می توانند خود را بیمه کنند یا از ظریق معرفی نامه از خیرگزاری و رسانه ای که در آن مشغول فعالیت هستند . 

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان