اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

24. تير 1398 - 0:11   |   کد مطلب: 31310
ادعای ترامپ در مورد بی‎خانمانی واشنگتن دی.سی تعجب مقامات آمریکا را برانگیخت. وی معضل بی‎خانمانی کشور را کاری عامدانه از سوی مقامات ایالتی برای کسب رأی دانست.

به گزارش صبح الوند، 

به نقل از "تیتریک"؛ ادعای ترامپ در مورد بی خانمانی واشنگتن دی.سی تعجب مقامات آمریکا را برانگیخت.

مقامات واشنگتن دی.سی ادعای بی پایه و اساس دونالد ترامپ را نپذیرفتند. وی ادعا کرده بود که پاکسازی بی خانمان های شهر را هماهنگ کرد تا اشخاص مهم خارجی آنها را نبینند.

این ادعا در میان دیگر ادعاهای روزهای اخیر ترامپ که بی خانمانی را بی اهمیت جلوه داده، در مصاحبه با فاکس نیوز مطرح شد.

وی بدون ارائه مدرک اظهار داشت که بی خانمانی مسئله ی جدیدی است که مقامات محلی و ایالتی به منظور نیل به اهداف سیاسی به طور عامدانه آن را تشدید می کنند.

به گفته nbc، ترامپ با ادعای اینکه پدیده ی بی خانمانی از 2 سال پیش آغاز شده و شرم آور است، به ملامت شهرداران و فرمانداران پرداخت و هرگونه مداخله را تهدید کرد و گفت: "ما به طور جدی به این امر می پردازیم و وساطت می کنیم."

وی ادامه داد که اقداماتی را برای خاتمه دادن به بی خانمانی واشنگتن انجام داده، اما هنوز هزاران نفر در خیابان های پایتخت و در پناهگاه های خود می خوابند.

ترامپ طی این مصاحبه گفت: "وقتی رئیس جمهور شدم، مناطق خاصی از واشنگتن دی.سی را در اختیار داشتیم که به تازگی بی خانمانی در آنجا شروع شده بود و من با سرعت زیادی به آن پایان دادم. شما قادر به این کار نیستید. وقتی رهبران جهان به دیدن رئیس جمهور آمریکا می آیند ولی خلاف جهت حرکت می کنند، چشم دیدن این توانایی را ندارند."

این ادعا مقامات دی.سی را گیج کرد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان