اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

23. تير 1398 - 23:38   |   کد مطلب: 31305
نقاش بزرگ ایرانی گفت: نقاشی جزو رشته هایی است که در کشور ما رشد قابل توجهی داشته است و در جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی اثرهای زیادی خلق می شود .
جشنواره هنرهای تجسمی مقاومت رویداد بین المللی با سمبل دفاع / انیمیشن رهایی از بهشت روایت زندگی شهید چمران است

به گزارش صبح الوند، محمد حبیبی مدیر عامل انجمن هنرهای تجسمی انقلاب و دفاع مقدس در گفتگوی اختصاصی به خبرنگار صبح الوند گفت: انجمن هنرهای تجسمی وظایفی برعهده دارد که بصورت سالانه در دست کار است و این جشنواره که درآن هنرمندان اثرهای خود را در خصوص مقاومت به نمایش می گذارند به صورت دو سالانه برگزار می شود .

 

 

وی ادامه داد: این جشنواره  دوره برگزار شده است و دوره ششم آن در سال آینده برگزار می گردد.

 

 

 این هنرمند ایرانی افزود؛بعنوان مدیر عامل این جشنواره به 17 استان سرکشی می کنم و از نزدیک با آثار و توانایی های هنرمندان آن استان آشنا می شوم که هذف از این کار حضور پویای هنرمندان بسیجی در جشنواره بین المللی است و همدان نخستین استان است که مورد بررسی قرارگرفته است و تعامل هنرمندان بسیج هنرمندان و دانشجوهای هنر آن برای من قابل تامل بود .

 

 

وی عنوان کرد: نقاشی جزو رشته هایی است که در آن کمتر کشوری می تواند اثر خود را ارسال کند اما رشته هایی مثل کاریکاتور و انیمیشن جزو رشته هایی هستند که از هر جای دنیا برای ما از طریق ایمیل ارسال می کنند .

 

 

حبیبی حضورجوان های پویا و فعال را از یکی از نقاط بارز این جشنواره شمرد و گفت: جوان ها با اینکه فضای جنگ و جبهه را ندیده اند اما خوب وقت می گذارند و کار می کنند .

 

 

وی ادامه داد: فیلم رهایی از بهشت یک انیمیشن قوی است که در مورد زندگی شهید چمران است که تاکنون 30 جایزه بین المللی را گرفته است و آبانماه اکران می شود .

 

این هنرمند ایرانی که خالق اثر هنری مولود کعبه است گفت: در این رویداد بین المللی حدود 77 کشور شرکت می کنند که امیدواریم در ششمین دوره شاهد اتفاقات خوبی باشیم . 

 

محمد حبیبی دارای مدرک کارشناسی نقاشی از دانشگاه یزد است و از مسئولیت‌های قبلی او می‌توان به معاون هماهنگ کننده بنیاد فرهنگی روایت فتح، مدیر انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و دبیر اجرایی جشنواره هنر مقاومت اشاره کرد.

 

انتهای پیام/ 

 

جشنواره هنرهای تجسمی مقاومت رویداد بین المللی با سمبل دفاع / انیمیشن رهایی از بهشت روایت زندگی شهید چمران است

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان