اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. تير 1398 - 14:10   |   کد مطلب: 31297
رئیس اورژانس پیش بیمارستانی همدان گفت: مرد جوانی در یکی از استخرهای شهر لالجین استان همدان غرق شد و تلاش ها برای احیای وی بی نتیجه ماند.
غرق شدن داماد در شب عروسی/تلاش‌ها برای احیا بی نتیجه ماند

به گزارش صبح الوند،  بامداد شنبه یک مورد غرق شدگی به مرکز فوریت های پیش بیمارستانی استان همدان گزارش شد و در پی آن یک دستگاه آمبولانس در محل حضور یافت.

معصومی افزود: در این اتفاق مرد جوانی در یکی از استخرهای شهر لالجین استان همدان غرق شده بود و به علت گذشت مدتی از مرگ این فرد، اقدام های اولیه برای احیای جوان یاد شده بی نتیجه ماند.

وی با بیان اینکه وقتی نیروهای اورژانس به محل حادثه رسیدند فرد هیچ گونه علائم حیاتی نداشت، گفت: تلاش برای احیا نیز بی نتیجه ماند.

در همین خصوص رئیس هیئت غریق نجات استان همدان در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه اماکن ورزشی باید از ساعت ۲۴ به بعد تعطیل باشند اما این واحد فعالیت داشته است، گفت: در این رخداد سه نفر وارد استخر می‌شوند که با مدیر این مجموعه رفاقت داشته اند.

سیروس سوریان با بیان اینکه به نظر می رسد افرادی که وارد استخر شده اند ماده مخدر مصرف کرده و حال خود نبوده اند، گفت: علت اینکه چگونه حادثه رخ داده مشخص نیست و موضوع در دست پیگیری است.

سوریان با بیان اینکه یک نفر از این افراد غرق شده است، گفت: مدیر استخر باید به دادگاه مراجعه کند و پاسخگوی این اتفاق باشد.

وی گفت: استخر زیر نظر سازمان ورزش و جوانان فعالیت داشته است.

مهر 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان