اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

20. تير 1398 - 21:27   |   کد مطلب: 31288
امام جمعه همدان گفت: حجاب یک هویت ملی و اسلامی است و یک پرچم است و همه جامعه بداندند اگر بخواهیم مشکلات و آمار طلاق کاهش و از گزند آسیب های اجتماعی رها بشویم همه باید به سمت حجاب حرکت کنیم.
زیست عفیفانه مورد بقا خانواده است / حجاب یک مساله تخصصی است مسئولین نباید اظهارنظرهای عوامانه کنند

به گزارش صبح الوند، نماینده ولی فقیه در استان گفت: حجاب مانند صدفی است که گوهر در آن قرار دارد و نباید با بی حجابی به سمت بی تمدنی حرک کرد و بی حجابی نشانه روشنفکری نیست و اتفاقا حجاب نشانه روشنفکری است و کسی که در جامعه با حجاب حضور دارد آنقدر خود باور است که حاضر نیست با نگاه دیگران خود را مورد توجه قرار دهد . 

 

وی ادامه داد: همه زن و مرد جامعه باید بدانند زیست عفیفانه مور بقا خانواده است و اگر بخواهیم آمار طلاق کاهش پیدا کند و از گزند آسیب های اجتماعی رها شویم باید به سمت حجاب حرکت کنیم . 

 

قرآن می فرماید: ماندن در راه خدا تنها راهش استقامت است و شاید بانوان حجاب مورد طعنه و سرزنش قرار بگیرند و حجاب یک سنگر است به همین دلیل است که بانوان محجبه مورد هجوم قرار می گیرند . 

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان تصریح کرد؛ در استان همدان اکثر قریب به اتفاق زنان بد حجاب ما متدین هستند و دل های پاک دارند و در مراسم های مذهبی شرکت می کنند. 

 

وی افزود: باید بدانیم که دشمن افراد بی حجاب را در جبهه خودش می داند و تنها دلیلش این است که می داند می تواند با بی حجابی آرامش خانواده را سلب کند و جامعه را روی به نابودی کشاند و آرامش روحی جامعه را بگیرد . 

 

وی عنوان کرد: لیبرال ها و بی دین ها از وضعیت پوشش بی حجاب ها شاد می شوند چرا که می دانند نبود حجاب بنیان خانواده ها را نشانه گرفته است و بدنبال سو استفاده است . 

 

 

انتهای پیام/ 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان