اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. تير 1398 - 11:06   |   کد مطلب: 31257
به مناسبت هفته حجاب و عفاف؛
برپایی غرفه های زندگی به رنگ خدا در همدان
متفاوت ترین غرفه ها ، غرفه های اینجا چه خبر است؟ و متفاوت شو! است که در این غرفه بانوان غیر چادری نیز اقسام مختلف چادر را می پوشند و حجاب را تجربه می کنند .
برپایی غرفه های زندگی به رنگ خدا در همدان

به گزارش صبح الوند؛ الهه مختاری مسئول غرفه های خواهران در گفتگو به خبرنگار ما گفت: به مناسبت هفته حجاب و عفاف غرفه های متنوعی را در بخش هایی جذاب در پیاده راه بوعلی همدان برپا می کنیم .

 

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این غرفه ها چالش حجاب و تعمیق بخشیدن به باورهای دینی و اسلامی و اعتقادات بانوان در حوزه حجاب است .

 

مختاری با اشاره به اهمیت حجاب افزود: متفاوت ترین غرفه ها ، غرفه های اینجا چه خبر است؟ و متفاوت شو! است که در این غرفه بانوان غیر چادری نیز اقسام مختلف چادر را می پوشند و حجاب را تجربه می کنند .

 

وی از برپا شدن 6 غرفه در برنامه زندگی به رنگ خدا خبر داد و گفت: در غرفه نقاشی غنچه ها الگوی برتر حجاب را می توانند به تصویر بکشند و ارائه الگوهای ایرانی اسلامی مدنظر است .

 

مختاری با اشاره به گران شدن چادر گفت: انواع مختلف چادر و پارچه های چادری با تخفیف 50 درصد در اختیار بانوان قرار می گیرد .

گفتنی است: این برنامه با همکاری نهادهای فرهنگی و تحت نظر مجموعه طلایه داران معروف استان برگزار می شود و غرفه ها از 15 تا 20 تیرماه از ساعت 18 تا 22 در دور میدان امام ، روبروی پیاده راه بوعلی برپا است.

 

انتهای پیام /

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان