اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

30. خرداد 1398 - 12:38   |   کد مطلب: 31171
کارشناس سیاسی در همدان گفت: شناحت نقشه های دشمن و بازگویی فتنه هایی که در سر دارند و بر ملا ساختن آنها توسط رهبری نقشه های دشمن را برهم زده است و مردم باید هوشیارانه و با بصیرت عمل کنند .
شناخت نقشه های دشمن یکی از ویژگی های منحصر به فرد مقام معظم رهبری است

مجتبی پاشایی در گفتگو با خبرنگار ما، گفت:  یکی از ویژگی های منحصر به فرد مقام معظم رهبری آینده نگری و شناخت نقشه های دشمن و رسوا سازی آن می باشد .

 

وی ادامه داد: از مصادیق بارز اشرافیت ایشان به مسائل کنونی و پیش بینی نقشه های دشمن می توان به شبیخون فرهنگی عاقبت اعتماد به غرب و هدف آمریکاییها اشاره کرد .

 

پاشایی بیان کرد: در خصوص تاثیر مثبت این پیش بینی ها دو نکته حایز اهمیت است 1- پیش بینی های حکیمانه نقشه محاسباتی دشمن را متزلزل می کند بیان دیگر آب پاکی را روی دست دشمن می ریزد . توضیح بیشتر را با یک مثال عرض می کنم: دزدی که قصد ورود به خانه ای را دارد وقتی بفهمد که صاحب خانه متوجه قصد وی شده است قطعا از قصد خود منصرف خواهد شد .

 

وی عنوان کرد: نکته دوم در این باره این است که این پیش بینی منجر به ایجاد آمادگی در نیروهای داخلی جهت مقابله با نقشه شوم دشمنان خواهد شد .

 

کارشناس سیاسی در همدان اظهار داشت: بنابراین پیش بینی مقام معظم رهبری از اتفاقات سال 1398 و سالهای آینده در همین چارچوب قابل بحث است به طور مثال ایشان در بیانات سال قبل و امسال بارها نقشه دشمن را با مضامینی همچون جریان غرب به دنبال براندازی نظام است ، جریان غرب در صدد است از طریق مذاکره نتیجه فشارهای به عمل آمده را نقد کند و مردم و مسئولین را از نقشه شوم دشمنان آگاه نمود و تاکید بر ضعف دشمن در عرصه های نظامی و سیاسی  نمود.

 

وی در پایان گفت:  رهبر انقلاب با تاکید بر توانمندی های جمهوری اسلامی در زمینه های مختلف منجر به برملا شدن و برهم خوردن نقشه دشمن و در مقابل تقویت روحیه امید و نشاط در بین نیروهای داخلی شده است .

 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان