اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. خرداد 1398 - 12:52   |   کد مطلب: 31163
محمود قاسمی کارشناس سیاسی در استان همدان
دشمن از سخنان رهبری رودستی می خورد
محمود قاسمی کارشناس سیاسی در همدان گفت: سخنان رهبری فتنه های دشمن را بر هم می زند و دشمن از سخنان رهبری رو دستی می خورد.
دشمن از سخنان رهبری رودستی می خورد

به گزارش صبح الوند ؛ امروز 29خرداد است و به نوعی سالروز بیان خطبه های نماز جمعه تاریخی و وحدت بخش از سوی مقام معظم رهبری است در این خصوص با کارشناس سیاسی به گفتگو پرداختیم.

 

محمود قاسمی به خبرنگارما گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری که فرمودند دشمن برنامه ریزی کرده است برای سال98 به این معنا نبود که ما در سال 98 حتما با فتنه مواجه خواهیم شد ، منتهی این یک هشدار است چون این عملیات توسط حضرت آقا لو رفت و دشمن تلاش کرد که اجرائی نشود ، همان طور که در عملیات های نظامی نیز به این صورت است و وقتی که نقشه لو رود دشمن آن عملیات را اجرایی نمی کند .

 

کارشناس سیاسی در همدان افزود: در سخنرانی های دیگر نیز رهبری فرمودند : در اینکه دشمن طرح آشوب در ایران دارد هیچ تردیدی نیست و همان طور که ترامپ گفته است سوریه سازی ایران را در دستور کار دارد ما باید هوشیار باشیم و با بصیرت عمل کنیم .

 

وی بیان کرد: مسئولین و مردم نباید اجازه دهند در جامعه زخم ایجاد شود چرا که حضرت آقا فرمودند هر کجا زخمی ایجاد شود مگس روی زخم می نشیند ،قوه قضاییه خانه ملت و و هم مدیران و مدیران در هر حوزه ای باد همه تلاش خود را کنند

 

عملکرد سران قوای سه گانه و بصیرت مردم در برهم زدن نقشه ها و فتنه های کشور نقش بسیار مهمی دارند.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان