اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

28. خرداد 1398 - 9:30   |   کد مطلب: 31155
مدیرکل راهداری و جمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بيان اينكه ایمن‌سازی جاده گنجنامه و تاریک‌دره در حال انجام است گفت: رفع پیچ گنجنامه امکان‌پذیر نیست.
ایمن‌سازی جاده گنجنامه و تاریک‌دره در حال انجام است

به گزارش صبح الوند، مصطفی پناهنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه انجام موارد ایمنی مورد نیاز جاده گنجنامه در دستور کار است و تا حدودی نیز انجام شده است اظهار کرد:‌ با این وجود مردم باید سرعت مجاز را رعایت کنند زیرا در نقاطی از این مسیر باید سرعت 50 کیلومتری مدنظر باشد اما برخی با سرعت 120 رانندگی می‌کنند.

وی بیان کرد: برای پیچ‌های مسیر گنجنامه نیز کاری نمی‌توان کرد زیرا تعریض آن منتهی به باغات مردم است که خریداری آنها امکان‌پذیر نیست هر چند نصب علائم و تابلوها نیز انجام شده است.

مدیرکل راهداری و جمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان اینکه در تاریکدره نیز کار در حال انجام است افزود: با توجه به زمستان سخت سال گذشته و برف شدیدی که بارید و جاده کوهستانی و ریزشی است اما اصلاح هندسی و ایمن‌سازی محور در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه در جاده گنجنامه نیوجرسی نیز گذاشته شود باید عرض جاده جوابگو باشد بیان کرد: با کار گذاشتن نیوجرسی تصادف شاخ به شاخ از بین می‌رود اما سبقت غیرممکن می شود که باز خطرناک است و برخورد با نیوجرسی نیز اتفاق می‌افتد.

پناهنده با تاکید بر اینکه ایمنی جاده تویسرکان ـ تاریک‌دره نیز در دستور کار است و درخواست اعتبار نیز داریم افزود: اگر اعتبار لازم تامین شود، آمادگی ایجاد دیوار حائل نیز داریم.

وی در خصوص ایمنی جاده حیدره نیز گفت: در این مسیر نیز تملک باغات برای تعریض جاده هزینه زیادی نیاز دارد که خرید آنها امکان ندارد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان