اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1398 - 13:32   |   کد مطلب: 31139
فرمانده سپاه ناحیه همدان با بيان اینکه همایش سی‌امین سال زعامت رهبری با هدف شناخت امروز جامعه از ظرفیت‌، توانایی و فعالیت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری است گفت: اين موضوع كه در صورت عدم وجود نعمت ولایت با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم، بايد به درستی تبيين شود.
همایش سی‌امین سال زعامت رهبری اهميت نعمت ولايت را به تصوير می‌كشد

به گزارش صبح الوند، علی بقایی ظهر امروز در شورای سیاستگذاری سی‌امین سال زعامت مقام معظم رهبری با بیان اینکه اواخر سال گذشته بنا شد که در همدان همایش 30 سالگی زعامت حضرت آقا برگزار و کار‌های تبیینی انجام شود اظهار کرد: اقدامات اولیه در این زمینه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم امسال بتوانیم همایش هنرمندانه‌ای را به مناسبت سی‌امین سال زعامت مقام معظم رهبری برگزار کنیم تأکید کرد: اجرای این همایش، برنامه سازمانی، ابلاغی و دستوری نیست.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه دلیل اول برگزاری این همایش شناخت امروز جامعه از ظرفیت‌، توانایی، اقدامات و فعالیت‌های مدبرانه مقام معظم رهبری است افزود: این موضوع که در صورت عدم وجود نعمت ولایت با مشکلات زیادی مواجه می‌شدیم، باید به درستی تبیین شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری در یک دهه اخیر نگاه مهربانانه‌ای به دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان داشتند تصریح کرد: همدان دارالجهاد است و باید از این ظرفیت و عنوان برای برگزاری بهتر همایش بهره برد.

 بقایی با اشاره به اینکه پس از مشخص شدن سیاست‌ها همایش، یک یا دو روزه برگزار خواهد شد تأکید کرد: برای برگزاری همایش باید به ویژگی‌های هنرمندانه و خردمندانه بودن آن توجه داشت.

وی با تاکید بر اینکه تشریح ابعاد شخصیتی مقام معظم رهبری بسیار مهم است تصریح کرد: می‌توان در همایش به بعد علمی و فقهی بودن ایشان، ابعاد مدیریتی در داخل، بعد ادبی و هنری، سیاست خارجی و بین‌المللی و منظومه فکری و شخصیت رهبری پرداخت.

فرمانده سپاه ناحیه همدان با اشاره به اینکه باید از ظرفیت‌های رسانه‌ای همدان برای این همایش استفاده کنیم افزود: کمیته‌های مدعوین، محتوا، تبلیغات و اطلاع رسانی، مالی و پشتیبانی، تشریفات، امنیت و دبیرخانه برای برگزاری همایش در نظر گرفته شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان نیز با اشاره به اینکه همایش 30 سالگی زعامت حضرت آقا بعد ملی و بین‌المللی دارد اظهار کرد: مقام معظم رهبری یک شخصیت برجسته جهان اسلام هستند و همایش باید بسیار دقیق و حساب شده برگزار شود.

حجت‌الاسلام سید حسن فاضلیان با بیان اینکه امسال با بیانیه گام دوم انقلاب و نامگذاری سال به نام «رونق تولید» مواجه هستیم افزود: سه ماه از سال گذشته اما اقدام خاصی در این دو حوزه انجام نشده است.

فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان