اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

25. خرداد 1398 - 13:28   |   کد مطلب: 31138
رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: پیش‌بینی می‌کنیم با آغاز نخستین ماه تابستان قیمت هر کیلو گوشت قرمز حداقل ۵ هزار تومان کاهش یابد.
روند کاهشی قیمت گوشت قرمز از تیرماه در همدان آغاز می‌شود

به گزارش صبح الوند، اکبر سپهری وفا در گفت‌وگو با خبرنگارما در همدان، اظهار داشت: چند ماهی است که قیمت گوشت قرمز ثابت مانده و افزایش قیمتی نداشته است. اما  در ماه آینده سیر نزولی قیمت گوشت در همدان آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه در تیر ماه قیمت هر کیلو گرم گوشت قرمز حداقل 5 هزار تومان کاهش می‌یابد، تصریح کرد: ممکن است در ماه‌های آینده این کاهش قیمت به 10 هزار تومان هم برسد.

رئیس اتحادیه قصابان همدان گفت: در حال حاضر قیمت هر کیلو گرم گوشت مخلوط گوسفندی 92 هزار تومان و نرمه آن نیز 125 هزار تومان است. همچنین هر کیلو گوشت مخلوط گوساله با قیمت 95 هزار تومان و نرمه آن با نرخ 105 هزار تومان به فروش می‌رسد.

عرضه گوشت منجمد شدت گرفت

سپهری وفا با اشاره به اینکه در یک مقطع زمانی عرضه گوشت منجمد در بازار به صفر رسیده بوده، اظهار داشت: خوشبختانه اکنون گوشت منجمد به میزان فروان در بازار موجود است و حتی مقدار عرضه بر تقاضا پیشی گرفته است. عرضه فراوان گوشت منجمد در بازار عاملی برای کاهش قیمت گوشت گرم است.

وی افزود: هر کیلو گوشت منجمد در بازار همدان با قیمت 50 هزار تومان به فروش می‌رسد که پیش‌بینی می‌کنیم این رقم به 48 هزار تومان هم برسد. 

رئیس اتحادیه قصابان همدان با بیان اینکه به علت کسادی بازار و کاهش تقاضای مردم برای خرید گوشت تعداد کشتار نیز کاهش یافته است، ابراز کرد: قیمت هر کیلو گرم دام زنده گوسفند 86 هزار تومان و گوساله نیز 70 هزار تومان است.

 

سپهری وفا در بخش دیگری از گفت‌وگو به موضوع قاچاق دام زنده اشاره کرد و گفت: علت اصلی شدت گرفتن قیمت گوشت در سال گذشته مربوط به قاچاق دام بود اما در این روزها آمار قاچاق دام نسبت به ماه های گذشته کاهش چشمگیری داشته است.

 

تسنیم

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان