اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. خرداد 1398 - 11:05   |   کد مطلب: 31126
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان گفت: ۳۸۰ عنوان برنامه هنری و تفریحی امسال اجرا می شود که بخشی زیادی از آنها مختص اوقات فراغت کودکان و نوجوانان است.
380عنوان برنامه هنری و تفریحی امسال اجرا می شود

به گزارش صبح الوند،سید محمد رضا جوادی در نشستی با خبرنگاران اظهار داشت: برنامه های کانون شامل کارگاه‌های آموزشی، فعالیت‌های گروهی فرهنگی و جشنواره های ملی و بین المللی است که در سراسر استان اجرا می‌شود.

وی اضافه کرد: در کارگاه‌های آموزشی کودکان و نوجوانان نقاشی، سفالگری، طنز نویسی، پویانمایی، سرود، نقالی و شاهنامه خوانی، موسیقی، روباتیک، چرتکه، خوشنویسی و ساخت کاردستی را فرا می گیرند و در بخش فعالیت‌های گروهی با قصه گویی، کتابخوانی و تحقیق و پژوهش آشنا می شوند.

جوادی گفت: کودکان و نوجوانان علاقمند می‌توانند در جشنواره های قصه گویی، نمایش عروسکی، سرود و مهرواره پویانمایی و بازی‌های بومی و محلی شرکت کنند و از برنامه های تفریحی مانند اردو و سینما کانون نیز استفاده کرده و لذت ببرند.

مدیرکل کانون پروش فکری کودکان و نوجوانان همدان با اشاره به آغاز کارگاه‌های تابستانی از بیست و پنجم خرداد خاطرنشان کرد: خانواده ها می‌توانند فرزندانشان را برای شرکت در این دوره های آموزشی تابستانی در یکی از مراکز کانون ثبت نام کنند.

وی یادآوری کرد: این کارگاه ها با محوریت خلاقیت، لذت و سادگی در قالب ۲۲ جلسه موضوعات متنوعی را به کودکان و نوجوانان آموزش داده و برای غنی سازی اوقات فراغت بسیار مفید است.

جوادی گفت: در تابستان که دانش آموزان از درس و مدرسه فارغ می شوند به فعالیت‌های نشاط آور و شادی آفرین نیاز بیشتری دارند و خانواده‌ها بسته به سلیقه، نیازهای روحی و توان مالی راه‌های متفاوتی را برای پر کردن اوقات بیکاری فرزندانشان انتخاب می‌کنند.

به گفته وی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان همدان ۴۱ مرکز دارد که ۲۸ مرکز فرهنگی ثابت ویژه مخاطبان شهری، ۹ کتابخانه سیار روستایی ویژه مخاطبان روستایی و عشایری سراسر استان، یک کتابخانه سیار شهری در همدان ویژه مخاطبان حاشیه شهر و ۳ کتابخانه پستی برای ارسال کتاب به مخاطبان روستایی و همچنین ۲ مرکز فرهنگی هنری در همدان و ملایر برای کودکان و نوجوانان با نیازهای ویژه (کم بینا و نابینا، کم شنوا و ناشنوا و کم توان جسمی حرکتی) با حضور مربیان متخصص و مجرب در حال خدمت رسانی به کودکان و نوجوانان است.

فارس

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان