اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. خرداد 1398 - 10:29   |   کد مطلب: 31107
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: طی ۲ سال اخیر ۱۶ ردیف ملی برای توسعه همدان تعریف و ایجاد شده که ۴ ردیف ملی به حوزه گردشگری اختصاص دارد.

به گزارش صبح الوند، حمیدرضا حاجی بابایی با اعلام این خبر اظهار داشت: طی ۲ سال اخیر ۱۶ ردیف ملی برای توسعه همدان تعریف و ایجاد شده که ۴ ردیف ملی به حوزه گردشگری اختصاص دارد.

وی گفت: این موارد شامل مسیر امامزاده محسن، مسیر چیشین به ابرو، جاده ملایر به ارزانفود، مسیر سد اکباتان و جاده قهاوند به اتوبان است که تنها پروژه قهاوند ۶.۵ میلیاردتومان اعتبار داشت که با پیگیری به ۱۹.۵ میلیارد تومان افزایش یافته است.

وی تاکید کرد: طی جلسات متعددی که با وزیر راه و شهرسازی و معاونان وی برگزار شد، این ردیف های ملی مصوب شده است.

حاجی بابایی اضافه کرد: مقرر شده در کوتاهترین پروسه زمانی برای اخذ ماده ۲۳ اقدام و عملیات اجرایی این پروژه های ملی با حضور استاندار و مدیران اجرایی آغاز شود.

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی اظهار امیدواری کرد: با آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها و جذب اعتبارات پیش بینی شده در کوتاه ترین بازه زمانی از این پروژه ها که هریک نقش موثری را در توسعه همدان ایفا می کنند استفاده داشته باشیم.

حاجی بابایی با اشاره به موقعیت خاص همدان در منطقه گفت: باید از ظرفیت های ایجاد شده برای ایفای نقش منطقه ای همدان نهایت بهره برداری را داشت که این موضوع جز با برنامه ریزی و همسویی وانسجام مسئولین مدیران میسر نمی شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان