اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. خرداد 1398 - 13:18   |   کد مطلب: 31096
معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان از کمک فرمانداری این شهرستان به منظور ساخت اسگاه منطقه حفاظت شده گلپرآباد خبر داد.

به گزارش صبح الوند، قدرت اله ولدی گفت: فرمانداری ملایر در زمینه ایجاد پاسگاه در منطقه حفاظت شده گلپرآباد و نمایشگر پالودگی هوا، به اداره حفاظت از محیط زیست کمک خواهد کرد و این انتظار را هم داریم که برنامه ریزی ها و تخصیص منابع و نیروی انسانی حفاظت محیط زیست استان متناسب با ظرفیت ها و ویژگی های ملایر باشد.

ولدی با قدردانی از اقدامات حفاظت محیط زیست استان همدان در راستای رفع آلودگی صنایع آلاینده از جمله سیلیس کوبی های ازندریان افزود:  رعایت استانداردهای زیست محیطی توسط صنایع و واحدهای تولیدی برای ما اهمیت کامل دارد و اولویت اول ماست، لیکن انتظار داریم محیط زیست نیز با سرعت عمل، همکاری لازم را برای رفع مسائل و صدور مجوزها داشته باشد.

وی بیان کرد: محیط زیست، متعلق به نوع بشر در تمامی زمان ها و مکان ها است لذا ما موظفیم در راستای حفظ گونه های حیاتی و سلامت محیط زیست، تلاش کنیم.

مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان نیز در این دیدار با ارائه گزارشی به بیان ظرفیت ها و چالش های محیط زیستی استان و شهرستان ملایر پرداخت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان