اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. ارديبهشت 1398 - 17:49   |   کد مطلب: 31005
فرمانده انتظامی استان همدان از کشف 2 محموله البسه خارجي مستعمل به ارزش تقريبي 20 میلیارد ریال در این استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، و به نقل ازپايگاه خبري پليس، سردار بخشعلی کامرانی صالح در تشریح این خبر گفت: در پي کسب خبر مبني بر اينکه 2 دستگاه کاميون حامل کالاي قاچاق از استان های جنوبی کشور، قصد عبور از طريق محورهاي مواصلاتی همدان به استان هاي غربی را دارند، كارآگاهان مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي استان،  با تشديد اقدامات کنترلي و مراقبتي در مسير جاده هاي استان، موضوع را به صورت ويژه در دستور کار قرار دادند.
وی افزود: با اخذ مجوز قضایي، 2 اکيپ از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان همدان و يک اکيپ از مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان کرمانشاه به محورهاي مواصلاتي استان همدان اعزام شدند و اقدام به رصد و کنترل خودروهاي عبوري کردند.
این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: 2 دستگاه کاميون ولوو در این زمینه در محور اصلي پليس راه همدان به کرمانشاه شناسايي و در یک عملیات پلیسی متوقف شدند که پس از بررسي هاي لازم مشخص شد حامل البسه و کفش مستعمل خارجي قاچاق هستند.
کامرانی صالح ادامه داد: این کامیون ها که در پوشش تره بار اقدام به قاچاق می کردند، به همراه 2 راننده به اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان منتقل شدند.
وی اظهار کرد: پس از تخليه و شمارش، از کامیون اول 5 هزار و 50 کيلوگرم البسه مستعمل قاچاق و از کامیون دوم 4 هزار و870 کيلوگرم البسه مستعمل و 130جفت کفش خارجی قاچاق کشف شد.
این مقام مسئول با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای کشف شده را 20 میلیارد ریال برآورد کرده اند، افزود: در اين راستا پرونده مقدماتي تشکيل شده و در تعزيرات حکومتي تحت رسيدگي است.
فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: نيروي انتظامي سال رونق تولید و کمک به شکوفايي اقتصاد ملي، همواره با قاچاق کالا مبارزه کرده و در اين بين نيازمند مشارکت مردم است و شهروندان مي توانند هر گونه اخبار و اطلاعات در زمینه قاچاق کالا را با شماره 110 به مرکز فوريت هاي پليس اطلاع دهند.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان