اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1398 - 10:29   |   کد مطلب: 30966
رئیس سازمان بسیج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) از برگزاری یادواره سرداران و ۲۱۲ شهید فرهنگی استان همدان با حضور وزیر آموزش و پرورش در همدان خبرداد.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ محمد ملایی در جمع خبرنگاران با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم اظهار کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده همایش استانی بزرگداشت مقام معلم در همدان برگزار می‌شود.

وی با عنوان اینکه این همایش همزمان با یادواره سرداران و۲۱۲ شهید فرهنگی استان همدان برگزار می‌شود، گفت: این مراسم به همت سازمان بسیج فرهنگیان استان همدان با حضور محمد بطحائی وزیر آموزش و پرورش برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسییج فرهنگیان سپاه انصارالحسین (ع) گفت: در این مراسم مسئولین سپاه انصارالحسین (ع)، مسئولین استانی، رؤسای ادارات اموزش و پرورش، سرگروه‌های حلقات صالحینمسئولین سپاه انصارالحسین (ع)، مسئولین استانی، رؤسای ادارات آموزش و پرورش، سرگروه‌های حلقات صالحین، فرهنگیان بسیجی و سایر فرهنگیان حضور خواهند داشت.

ملایی افزود: هدف از اجرای این برنامه پاسداشت یاد و خاطر شهدا در گام اول انقلاب، بیعت با آرمان‌های رهبری در گام دوم انقلابو تبیین گام دوم انقلاب است.

وی با توضیح اینکه این مراسم در روز پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار می‌شود، یادآور شد: خاطره گویی در خصوص سرداران شهید فرهنگی و تجلیل از معلمان نمونه استان از دیگر محورهای این مراسم است.
انتهای پیام /

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان