اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. ارديبهشت 1398 - 17:50   |   کد مطلب: 30925
صبح امروز زنان انقلابی و منتظران واقعی امام عصر(عج) با حضور پرشور خود در همایش " نسل ظهور شرکت کردند

به گزارش صبح الوند، صبح امروز بانوان همدانی با حضور در همایش " نسل ظهور" به مناسبت جشن نیمه شعبان ثابت کردند که چشم انتظاران حقیقی امام عصر(عج) هستند.

 

این همایش که از ساعت 9 صبح از محل امام زاده شاهزاده حسین شروع و به باغ موزه دفاع مقدس استان منتهی شد،  یکی از بی سابقه ترین همایش های اختصاصی بانوان استان همدان محسوب می شود چراکه حدود 50 هزار نفر در این همایش حضور داشتند.

 

چندین نفر از بانوان پرشور که در این همایش حضور داشتند با بیان اینکه هدف آن ها از شرکت در این همایش اثبات ارادتشان به صاحب الزمان (عج) بود گفتند: امروز آمده اند تا ثابت کنند منتظر آمدن امام هستند و با پای پیاده به استقبال امام خواهند رفت.

 

یکی از بانوان که فرزندی کوچک در آغوش داشت تاکید کرد: وظیفه مادران آن است که به خوبی امام زمان را به فرزندانشان بشناسانند و نسل آینده را نسلی با بصیرت تربیت کنند تا در رکاب ولی عصر (عج) باشند.

 

در این همایش عظیم علی بقایی، فرمانده سپاه ناحیه همدان، با بیان اینکه فردا دوم اردیبهشت ماه و چهلمین سالروز تاسیس سپاه پاسداران اسلامی است گفت: دشمن، سپاه را تروریست اعلام کرد اما امروز کجاست تا ببیند سپاه خادم مردم است و دربین مردم محبوبیت دارد؟

 

وی ضمن اشاره بر سیل اخیر افزود: شما زنان انقلابی همدان از اولین روزهایی که سیل باعث خسارت به مناطقی از کشور شد به کمک به سیل زدگان شتافتید و اگر همدلی شما نبود نیروهای مسلح نمی توانستند راهی مناطق سیل زده شوند.

 

بقایی با تاکید بر اینکه همدلی مردم با بسیج، سپاه، ارتش، استانداری و فرمانداری کمک عظیمی در پشت سر گذاشتن بحران طبیعی در روستاهای اطراف استان داشت تصریح کرد: در استان با وحدت خود نشان دادیم در برابر هر بحرانی میتوانیم اتحاد داشته باشیم و این این وحدت و همدلی میتواند انگیزه بخش باشد.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان، در پایان از مردم خواست تا بیش از پیش به ورزش همگانی اهمیت نشان بدهند و مادران انقلابی پایگاه های بسیج را به عنوان محلی امن برای فرزندان خود انتخاب کنند.

 

در ادامه این همایش حجت الاسلام حبیب‌الله شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان ضمن اشاره برحضور پر شور بانوان در همایش گفت: این جمعیت مرا به یاد 50 نفراز بانوانی می اندازد که در سپاه 313 نفری حضرت ولی عصر(عج) حضور دارند.

 

وی با بیان اینکه جمعیت نشان دهنده آن است که ما منتظران واقعی حضرت حجت هستیم تصریح کرد: در همدان کمتر مراسمی بوده که با این جمعیت برگزار شده باشد و این حضور باعث خوشحالیست.

 

نماینده ولی فقیه در استان، با تاکید براینکه زنان میتوانند نجات دهنده شوهر و فرزندان خود باشند افزود: شما باید کودکان خود را از سنین پایین با امام زمان (عج) آشنا کنید.

 

حجت الاسلام شعبانی، ادامه داد: پس از گذشت 40 سال از انقلاب اسلامی، این اجتماع عظیم نشان از رشد جامعه دارد و مشخص است همگی برای امام زمان(عج) در این همایش حضور دارند.

 

وی در پایان با اشاره به اقدام ناشایست آمریکا مبنی بر تروریست خواندن سپاه پاسداران اسلامی گفت: امروز همه آمده اند تا یکصدا اعلام کنند سپاهی هستند و سپاه را دوست دارند؛ ان شاالله در بین این جمع از سپاهیان حضرت حجت(عج) نیز حضور دارند.

 

در پایان این همایش به قید قرعه به تعدادی از جمع حاضر جوایزی نفیس از جمله مبالغ پنج و سه میلیون تومانی و همچنین کمک هزینه های سفر به کربلا و مشهد اهدا شد.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان