اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. فروردين 1398 - 23:06   |   کد مطلب: 30861
مدیرکل دامپزشکی استان همدان از ضبط و معدوم‌سازی 33 هزار و 99 کیلوگرم مواد خام دامی غیر بهداشتی و غیرقابل مصرف در همدان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، دکتر محمودرضا رسولی در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، با اشاره به اجرای طرح تشدید کنترل بهداشتی در حوزه تولید، توزیع و عرضه مواد خام دامی طی ایام نوروز سال 98، اظهار کرد: این طرح از 25 اسفندماه سال گذشته آغاز شده و تا 17 فروردین ادامه داشت. 
وی ادامه داد: به منظور حفظ سلامت و امنیت غذایی شهروندان و مسافرین نوروزی اکیپ های ثابت و سیار نظارت بهداشتی اداره کل دامپزشکی در مرکز استان و شهرستان های همدان همزمان با سراسر کشور ساماندهی، تجهیز و برگزار شد. 
دکتر رسولی با اشاره به فعالیت 28 اکیپ نظارتی در سطح استان گفت: در مدت انجام این طرح 5 هزار و 317 مورد بازرسی از اماکن تولید، توزیع، بسته بندی و عرضه مواد خام دامی صورت گرفته است. 
وی با بیان اینکه در این طرح 33 هزار و 99 کیلوگرم مواد خام دامی غیربهداشتی و غیرقابل مصرف از زنجیره غذایی مردم حذف و ضبط و معدوم‌سازی شد، تصریح کرد: 107 واحد متخلف نیز به مراجع قضایی معرفی شدند. 
دکتر رسولی خاطر نشان کرد: در مدت اجرای این طرح 24 واحد متخلف به علت عدم رعایت اصول بهداشتی پلمپ، 11 واحد متخلف به دادگاه و  87 واحد متخلف به تعزیرات حکومتی معرفی شدند. 
مدیرکل دامپزشکی استان همدان در پایان ضمن تقدیر از تلاش های کارکنان دامپزشکی استان اضافه کرد: طی مدت اجرای طرح تشدید کنترل نظارت بهداشتی ایام نوروز با ۱۸ خودروی عرضه کننده فرآورده های خام دامی به صورت غیرمجاز برخورد قانونی شده است.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان