اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1398 - 23:01   |   کد مطلب: 30850
مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از واژگونی خودروی پژو در محور ملایر - نهاوند خبر داد و گفت: ط ی تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه ۱۲۵ مبنی بر واژگونی خودروی پژو در روستای توچغاز گزارش داده شد.

به گزارش صبح الوند، وحید جوادی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: به محض اطلاع سریعا یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات سازمان با تجهیزات کامل به محل اعزام شد و به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا برای عدم انفجار احتمالی نسبت به قطع برق خودروی فوق اقدام کردند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان سرنشین‌ها را از داخل خودرو به بیرون انتقال داده و با همکاری نیروهای ۱۱۵ به بیمارستان شهر ملایر انتقال داده شد، اظهارکرد: در این حادثه به هیچ کدام از سرنشین ها صدمه جانی نرسیده فقط مقداری جراحات سطحی بوده است.

جوادی در ادامه از نجات جان دو نفر در خصوص ریزش چاه در منزل خبر داد و گفت: با تماس تلفنی یکی از شهروندان به سامانه۱۲۵ مبنی بر گرفتارشدن دو نفر در درون چاه که به دلیل ریزش در محوطه حیاط رخ داده بود، مأموران سریعا به محل اعزام شدند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ملایر افزود: به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی با همکاری نیروهای ۱۱۵ حاضر در محل نسبت به نجات و بیرون درآوردن هر دو نفر اقدام کردند و جهت مداوا به بیمارستان انتقال داده شدند. 

جوادی در بخش دیگری با اشاره به بارش‌های شدید اخیر و خسارت‌های به بارآورده شده، بیان کرد: در یازدهم و دوازدهم فروردین پرسنل همیشه در صحنه سازمان آتش نشانی در ساعات اولیه بعد از ظهر عملیات آماده باش و امداد رسانی برای آبکشی از منازل و اماکن تجاری شهروندان انجام شد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۳۰ مورد آبکشی موفقیت آمیز در سطح شهر در نقاط مختلف داشته و سازمان این آمادگی را دارد تا هر لحظه توسط شما شهروندان با سامانه ۱۲۵ برای امداد رسانی تماس حاصل کنند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی ملایر به درخواست کمک و نجات 4 نفر در یکی از کارخانجات تولید پنیر در حاشیه ملایر توسط آتش نشانان اشاره و اظهارکرد: به محض اطلاع سریعاً یک دستگاه خودروی سنگین امداد نجات به محل اعلام شده اعزام شد و در این عملیات آتش نشانان موفق شدند هر 4 نفری که در گرداب باران گرفتار شدند را نجات دهند .

جوادی به تماس‌های مکرر شهروندان مبنی به درخواست کمک به گرفتارشدگان در باران در نقاط مختلف اشاره کرد و گفت: آتش نشانان و امدادگران به یاری آنها شتافته و به اماکن تجاری و منازلی که آب باران به منازلشان تجمع کرده بود مراجع و به آبکشی و نجات جان و اموال شهروندان اقدام کردند. 

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی تماس تلفنی به سامانه ۱۲۵مبنی بر تجمع آب باران به پشت منزل یکی از شهروندان و نفوذ آن به داخل منزلش، به محض اطلاع به محل مراجع که مشاهده شد که از قبل هم به دلیل بارش باران برای چندمین با آتش نشانان جهت آبکشی به این محل مراجع شده ولی به دلیل تجمع مجدد اقدام به آبکشی شد که آتش نشانان موفق شدند مقدار آب تجمع شده در محل فوق را آبکش کنند. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان