اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. فروردين 1398 - 23:53   |   کد مطلب: 30849
فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از دستگیری تاجر قلابی و کشف کلاهبرداری به مبلغ 22 میلیون تومان خبر داد و گفت: با دریافت شکوائیه از فردی با هویت معلوم مبتنی بر واریز 22 میلیون تومان وجه نقد به حساب فردی کلاهبردار مأموران وارد عملیات شدند.

به گزارش صبح الوند، سرهنگ پاسدار داود علی بخشی در گفت و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: این کلاهبردار خود را تاجر معرفی و اعلام کرده بود در یک کشور خارجی اقامت دارد و می تواند برای دیگران اقامت بگیرد.

وی با بیان اینکه بعد از دریافت شکوائیه، این موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت، ادامه داد: با انجام تحقیقات فنی و سرنخ هایی از مخفیگاه متهم کشف و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه این فرد دستگیر شد.

علی بخشی توصیه کرد: شهروندان در فضای حقیقی و مجازی به اظهارات افراد غریبه و نا آشنا و پیشنهادات وسوسه انگیز آنها، توجه نکرده و قبل از هر اقدامی با دوستان امین و پلیس مشورت کنند.

فرمانده انتظامی ملایر به کشف 22 سکه تقلبی توسط پلیس ملایر اشاره کرد و افزود: در راستای مبارزه بی امان با افراد کلاهبردار و فرصت طلب در ایام نوروز، مأموران کلانتری 12 ضمن هماهنگی با مقام قضائی و ارجرای یک مرحله طرح ضربتی در نقطه ای از پیش تعیین شده، فردی را شناسائی و در یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه در بازرسی تخصصی به عمل آمده از متهم تعداد 22 قطعه سکه تقلبی بانکی کشف و ضبط و با تشکیل پرونده متهم تحویل مراجع قضائی شد، افزود: صنوف زرگری در هنگام خرید هرگونه طلاجات دقت لازم را مبذول دارند. 

این مقام انتظامی در ادامه به کشف 10کیلوگرم پیش ساز مواد محترقه اشاره و اظهارکرد: با اعزام گشت کلانتری 13 ملایر به نقطه ای از پیش تعیین شده، متوجه فرد مشکوکی شدیم که به محض روئت مأموران متواری شد.

علی بخشی با بیان اینکه مأموران بلافاصله موفق به دستگیری این فرد شدند، ادامه داد: مقدار 10 کیلوگرم اکلیل سرنج که ماده اولیه مواد منفجره  خطرناک است،کشف و ضبط شد و ضمن تشکیل پرونده مراتب تحت رسیدگی قانونی قرار گرفت. 

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان