اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. فروردين 1398 - 14:27   |   کد مطلب: 30841
رئیس جمعیت هلال احمر ملایر با اشاره به اقدامات و تلاش‌های نیروهای هلال احمر شهرستان همگام با دیگر نهادها و ارگان‌های خدمت رسان گفت: شب گذشته بر اثر بارش باران و خیس شدگی، یک منزل مسکونی در روستای میشن ملایر فرو ریخت و دو نفر جان باختند.

به گزارش صبح الوند،  حسن آبخو در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ملایر، از اعزام دو تیم امدادی آتش نشانی و اورژانس پیرو تماس همشهریان به روستای میشن در بامداد  امروز خبر داد و اظهار داشت: با حضور تیم‌های امدادی مشاهده شد که یک واحد مسکونی  بر اثر شدت بارش های دو روز گذشته فروریخته و یک مردحدود 42 ساله ویک زن 35 ساله زیر آوار مانده و‌ جان خود را از دست داده‌اند.

وی با بیان اینکه نیروهای امدادی اجساد را از زیر آوار خارج‌کرده و انتقال داده‌اند تصریح کرد: علی رغم هشدارهای داده شده توسط ستاد بحران شهرستان مبنی بر رعایت ایمنی و پرهیز ازحضور در واحدهای فرسوده احتمال می‌رود این حادثه به علت عدم رعایت اصول ساخت و یازو فرسودگی بنا رخ داده است.

 آبخو از آمادگی کامل ستاد بحران شهرستان و همه تیم‌های امدادی، اورژانس، آتش‌نشانی و هلال احمر و سایر دستگاه‌های خدمات رسان در شهرستان خبر داد و ابرازکرد:  از مردم درخواست می‌کنیم اطلاعیه‌های ستاد بحران را جدی بگیرند و ازاسکان و حضور درحاشیه رودخانه‌ها و اماکن قدیمی و فرسوده جدا خوداری کنند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان