اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. اسفند 1397 - 10:15   |   کد مطلب: 30736
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ملایر :
توزیع میوه شب عید در 30 نقطه ملایر
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت ملایر از توزیع میوه شب عید در 30 نقطه شهرستان از 26 اسفندماه با قیمت مصوب خبر داد و گفت: 100 تن سیب و 200 تن پرتقال برای توزیع در نظر گرفته شده که در صورت نیاز بیشتر خواهد شد.

به گزارش صبح الوند، داریوش صفاری اظهار کرد: در 11 ماه گذشته 11 هزار و 811 مورد بازرسی از واحدهای مختلف شهرستان ملایر انجام شده است.

 

وی گفت: از تعداد بازرسی‌های انجام شده 3 هزار و 271 مورد متخلف شناخته شده‌اند که بیشترین تخلفات این واحدها گرانفروشی بوده است.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر عدم صدور فاکتور، عرضه خارج از شبکه، عدم رعایت موازین بهداشتی، اختفاء، عدم درج قیمت، احتکار و کم‌فروشی را از دیگر موارد تخلفات در واحدهای بازرسی شده در ملایر دانست و تصریح کرد: با توجه به تشکیل پرونده واحدهای متخلف ارزش تخلفات کشف شده بیش از 4 میلیارد تومان بوده است.

 

وی در ادامه با اشاره به تشدید نظارت‌ها در ایام نوروز افزود: طرح نوروزی امسال از نیمه دوم بهمن‌ماه شروع شده و تا 15 فروردین ماه سال آینده ادامه دارد.

 

صفاری یادآور شد: کارشناسان و ناظران به صورت مستمر در دو شیفت صبح و بعد از ظهر در بازدید مشترک کار نظارت و بازرسی از واحدهای مختلف بازار، واحدهای عرضه کالا، نانوایی‌ها و فروشگاه‌ها را بر عهده دارند.

 

وی در ادامه از توزیع میوه شب عید در 30 نقطه شهرستان ملایر از 26 اسفندماه با قیمت مصوب خبر داد و گفت: به منظور تأمین میوه شب عید مردم، 100 تن سیب و 200 تن پرتقال برای توزیع در نظر گرفته شده که در صورت نیاز بیشتر خواهد شد.

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت شهرستان ملایر بیان کرد: در ایام تعطیلات نوروز تعداد 10 نانوایی برای ارائه خدمات به مسافران به صورت کشیک تا ساعت 22 فعال است.

 

وی اضافه کرد: در دیگر روزهای نوروز نیز علاوه بر فعالیت 80 درصد نانوایی‌ها، تعداد 26 نانوایی تا ساعت 22 پخت دارند.

 

صفاری با بیان اینکه با متخلفان برخورد قانونی صورت می‌گیرد، از شهروندان خواست در صورت هرگونه مشکلی مراتب را با ستاد خبری 124 در میان بگذارند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان