اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

4. اسفند 1397 - 23:49   |   کد مطلب: 30672
همزمان با داغ شدن تب و تب خرید‌های نوروزی و آماده شدن ایرانیان برای بستن بار سفر در عید ۹۸، اعلام شد که قیمت شیرینی در نوروز ثابت می‌ماند و نرخ اقامت در هتل‌ها افزایش نخواهد یافت.

به گزارش صبح الوند به نقل از برترین ها، علی بهره‌مند رئیس اتحادیه دارندگان شیرینی فروشی، قنادی در گفت وگو «باشگاه خبرنگاران جوان» اظهار کرد: قنادان مواد اولیه مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه می کنند با این حال کمبودی از حیث تامین نیاز بازار شب عید وجود ندارند.

بهره‌مند در ادامه تاکید کرد: به همه واحد‌ها ابلاغ کرده ایم که حق هیچ گونه افزایش قیمتی را به بهانه شب عید ندارند. شهروندان در صورت مشاهده هر گونه تخلف می‌توانند با تلفن ۱۲۴ و یا اتحادیه تماس بگیرند.

وی در ادامه درباره قیمت‌ شیرینی های پرمصرف در بازار گفت: هر کیلو شیرینی‌ تَر ۲۶ هزار، دانمارکی (گل محمدی) ۲۱ هزار، زبان ۲۱ هزار و ۵۰۰، پاپیونی ۲۱ هزار و ۵۰۰، برنجی ۲۱ هزار و ۵۰۰ و کیک یزدی ۱۵ هزار تومان است. قیمت شیرینی‌ دانمارکی در بازار شب عید ۲۱ هزار تومان است.

هتل‌ها نوروز گران نمی‌شوند

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگریبه «ایسنا» گفت: کنترل و نظارت بر قیمت‌ها در این ایام وجود دارد و خوشبختانه با همراهی بخش خصوصی و هتل‌ها، امسال هم در تعطیلات نوروز افزایش قیمت در این بخش را نخواهیم داشت.

علی‌اصغر مونسان افزود: بسته ارزان سفر در نوروز ۹۸ کلید می‌خورد، گردشگران با استفاده از حمل و نقل ریلی و اقامت در بومگردی‌ها می‌توانند از این بسته سفر استفاده کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان