اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

2. اسفند 1397 - 22:37   |   کد مطلب: 30668
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان همدان گفت: استان همدان برای میزبانی شایسته از مسافران نوروزی آماده می‌شود.

به گزارش صبح الوند، به نقل از مهر، علی مالمیر ظهر پنج شنبه در کمیته اطلاع رسانی، تبلیغات و امور فرهنگی ستاد اجرایی خدمات سفر استان همدان که به منظور یکپارچه سازی تبلیغات و اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به گردشگران و آشناسازی آنان با آثار و جاذبه های تاریخی استان و رویدادها و برنامه های آیینی فرهنگی و هنری در اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان و با حضور اعضا کمیته تشکیل شد، گفت: اطلاع رسانی موثر و معرفی امکانات و خدمات و تمهیدات تدارک دیده شده در ایام نوروز از جمله اولویت های این کمیته است.

مالمیر گفت: طی ایام نوروز برنامه ریزی های خوبی برای اوقات فراغت مسافران و گردشگران تدارک دیده شده و مهیای یک میزبانی خوب از مسافران نوروز هستیم.

وی بابیان اینکه در سال نو پیش رو برگزاری آیین های بومی محلی خاص نوروزی از اولویت های ما است، گفت: این برنامه ها در سال گذشته نیز برگزار شد اما این بار نقاط مختلف استان هدف گذاری شده و در روستاها و شهرهای کوچک نیز برگزار خواهد شد.

در این کمیته بعد از بحث و تبادل نظر اعضای کمیته، طراحی و تدوین کمپین فرهنگی و تبلیغاتی استان و شهرستانهاو برنامه ریزی برای تبلیغات متمرکز و مشترک با نظارت ستاد اجرایی خدمات سفراستان به بحث گذاشته شد.

همچنین برنامه ریزی برای استقرار در پایگاههای اطلاع رسانی به صورت متمرکز و مشترک، تهیه اقلام تبلیغاتی مناسب و مفید برای گردشگران، انجام تبلیغات محیطی با مضامین مختلف و اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی از برنامه های فرهنگی و نوروزگاه ها موردتاکید قرار گرفت.

تهیه محتواهای موضوعی برای انتشار در فضای مجازی نیز ازجمله مصوبات این کمیته بود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان