اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. بهمن 1397 - 22:21   |   کد مطلب: 30610
استاندار همدان گفت: پروژه‌های مهم و قابل توجهی در نهاوند در حال اجرا است که نهاوند را بر روی ریل توسعه قرار داده است.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، سیدسعید شاهرخی بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح ساختمان جدید دانشگاه ملی نهاوند اظهار داشت: پروژه سد گرین از مطالبات مهم مردم شهرستان نهاوند بود که خوشبختانه در روزهای گذشته عملیات اجرایی این پروژه شروع شد.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی پروژه چهار خطه کردن محور نهاوند-فیروزان امروز شروع می‌شود و پروژه احداث ایستگاه راه‌آهن نیز به زودی آغاز می‌شود . اجرای این پروژه‌ها و 10 پروژه‌ عمرانی دیگر که در شهرستان آغاز شده، جنب‌وجوش بسیار مطلوبی در شهرستان ایجاد کرده است.

استاندار همدان با بیان اینکه در حوزه گردشگری و سراب‌های نهاوند نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است، افزود: با شروع به کار این پروژه‌ها در شهرستان، نهاوند بیش از هر زمان دیگری بر روی ریل توسعه قرار گرفته است.

شاهرخی عنوان کرد: به تاریخ انقلاب اسلامی ایران که نگاه می‌کنیم هر کدام از اقشار مختلف مردم در پیروزی انقلاب نقش‌های متفاوت و اثرگذاری داشته‌ و نگاه به حرکت‌های انقلابی که در شهرستان نهاوند شکل گرفته بسیار برجسته و در تاریخ و کارنامه انقلاب کاملا خودنمایی می‌کند.

وی گفت: از افتخارات خطه نهاوند تشکیل گروه انقلابی ابوذر است و در جریان پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس مردم نهاوند پیشگام بودند .همه این حرکت‌ها با ریشه آزادگی و دینداری مردم نهاوند مرتبط است.

استاندار همدان با بیان اینکه نقش مردم نهاوند در کارنامه انقلاب یک نقش روشن و ستودنی است، گفت: به انقلاب اسلامی ایران افتخار می‌کنیم زیرا این انقلاب آزادی و استقلال را به کشور برگرداند و پیوند ملت ایران با رهبری نظام و آرمان‌های مقدس جمهوری اسلامی ایران باعث شده که علی‌رغم همه دشمنی‌هایی که وجود دارد، ما مسیرمان را به پیش ببریم.

شاهرخی اظهار داشت: حضور آحاد مردم در راهپیمایی باشکوه 22 بهمن‌ معنادار و ارزشمند است و مردم ایران با حضور پرشور خود پاسخ محکمی را به استکبار جهانی خواهند داد.

وی تصریح کرد: حضور پرشور مردم ایران در راهپیمایی 22 بهمن که یک مراسم ملی و انقلابی برای مردم است، نمایش قدرت آحاد مختلف مردم ایران در جهان و تجدید بیت با آرمان‌های انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری است.

انتهای پیام/ ت

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان