اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

16. بهمن 1397 - 22:13   |   کد مطلب: 30580
وزیر نیرو در رابطه با برنامه‌های وزارت نیرو به منظور کاهش خاموشی در تابستان ۹۸، مطرح کرد: از چند ماه قبل با برنامه‌‌ریزی، افزون بر ۸ هزار مگاوات کمبود برق را با تولید بیشتر در قالب ۲۷ نیروگاه سیکل ترکیبی در نقاط مختلف کشور جبران کرده‌ایم و با مدیریت مصرف در قالب ۱۱ برنامه تدارک دیده شده برای اصلاح شیوه مصرف شاهد کاهش خاموشی در تابستان خواهیم بود.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایسنا، رضا اردکانیان امروز در آغاز عملیات اجرایی سد گرین نهاوند، اعتبار درنظر گرفته شده برای این پروژه را ۷۳۵ میلیارد تومان دانست و اظهار کرد: سد گرین پروژه مهمی است که آب شرب مردم نهاوند را در بلندمدت تأمین می کند و نیاز بخش صنعت را هم می‌تواند برطرف سازد.
وی با بیان اینکه استان همدان ۲۱ پروژه مهم در بخش آب، برق و فاضلاب در دست اجرا دارد، عنوان کرد: اعتباری افزون بر ۲ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای تمامی آن‌ها درنظر گرفته شده است و با پیشرفت ۸۰ درصدی شرایط مطلوبی دارند.
اردکانیان با اشاره به افتتاح پروژه‌های ملی در دهه فجر، بیان کرد: در سطح کشور ۸ هزار و ۲۰۰ پروژه در بخش‌های مختلف آب، برق و فاضلاب با اعتبار ۲۲ هزار میلیارد تومان که توسط دولت و بخش خصوصی انجام شده، طی این دهه افتتاح شده و خواهد شد.
وی با اشاره به افتتاح ۳ پروژه نیروگاه خورشیدی، سد گرین و مجتمع فولاد راد، گفت: نیروگاه خورشیدی در مجموع با ۲۵ مگابایت با مشارکت بخش خصوصی با اعتباری افزون بر ۲۵۰ میلیارد تومان افتتاح شد همچنین عملیات اجرایی آبرسانی به برخی روستاها در شهرستان‌های مختلف استان همدان آغاز و یک پست ۶۳ به ۲۰ کیلوولت در اسدآباد امروز افتتاح می‌شود.
وزیر نیرو ضمن تشکر از نهاوندی‌ها، مسئولان شهر و نمایندگان مجلس، اظهار کرد: در مجموع تحول خوبی در بخش آب و برق استان رخ داده است.
انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان