اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. بهمن 1397 - 23:20   |   کد مطلب: 30575
فرماندار اسدآباد از افتتاح رسمی کارخانه گندله سازی این شهرستان با حضور معاون اول رئیس جمهور خبر داد .

به گزارش صبح الوند، 

کریم حمیدوند در گفت و گو با ایسنا ،منطقه همدان ،اظهار کرد: فردا با سفر معاون اول رییس جمهور به استان همدان در شهرستان اسدآباد کارخانه صنعتی گندله سازی با 130 میلیارد تومان اعتبار به صورت رسمی افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید . 

وی با بیان اینکه پروژه کارخانه گندله سازی به عنوان یکی از پروژه های قابل افتتاح شاخص صنعتی استان همدان به مناسبت چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی به شمار می رود افزود:این طرح در حال حاضر به صورت آزمایشی در حال فعالیت است و برای افتتاح رسمی و آغاز فعالیت این مجموعه به دلیل شاخص بودن منتظر حضور یکی از مقامات کشوری در این شهرستان بوده ایم که فردا با حضور معاون اول رئیس جمهور در اسدآباد این امر محقق خواهد شد . 

وی در ادامه با اشاره به اینکه افتتاح و بهره برداری کارخانه گندله سازی اسدآباد افزون بر 200 میلیارد تومان برای استان همدان درآمد مالیاتی به همراه خواهد داشت که بخشی از آن برای این شهرستان منظور می شود تصریح کرد: تاکنون درآمد مالیاتی این واحد صنعتی به استان کردستان اختصاص داشته که با صدور پروانه بهره برداری این واحد بر اساس ظرفیت 550 تن در همدان از این پس در آمد مالیاتی آن برای استان همدان منظور خواهد شد .

حمیدوند اضافه کرد: این کارخانه به صورت مستقیم برای 120 نفر و به صورت غیر مستقیم برای 350 نفر اشتغال به همراه خواهد داشت  .

انتهای پیام

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان