اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

14. بهمن 1397 - 23:40   |   کد مطلب: 30566
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان خبرداد؛
معوقه 10 هزار میلیاردی بانکهای همدان
دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان با بیان معوقات بانکی همدان 10 هزار میلیارد ریال است، گفت: درشت‌ترین بدهی بانکی همدان 270میلیارد ریال است.

به گزارش صبح الوند، محمدطوماسی با حضوردردفتر خبرگزاری ایسنا، با بیان اینکه مردم همدان اهل ریسک نیستند و بیشتر تمایل به سپرده‌گذاری دارند، اظهارکرد: استان همدان درخصوص سرانه سپرده‌گذاری در جایگاه 9 کشور قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه در زمان افزایش قیمت دلار، خرید طلا و دلار در همدان نیز وجود داشت، تصریح کرد: در ماه‌های گذشته که نوسان نرخ دلار و سکه و طلا وجود داشت بسیاری از مردم پول‌های خود را از بانک‌ها خارج کرده وبه سمت خرید دلار کشیدند.

137 هزار میلیارد ریال نقدینیگی بانکهای همدان

طوماسی  با تأکید براینکه براساس آخرین آمار 137 هزار میلیارد ریال نقدینگی در 14 بانک عضو کمیسیون هماهنگی بانکهای استان وجود دارد ، بیان کرد: از این میزان 88 هزار میلیارد ریال معادل 64 درصد تسهیلات پرداخت شده است که البته رقم کمی است.

رئیس امور شعب بانک ملی استان همدان با بیان اینکه در استانهای صنعتی 125 درصد تسهیلات پرداخت شده است، یادآور شد: متأسفانه در استان همدان کم توجهی و کمبود واحدهای صنعتی باعث شده تسهیلات کمتری به این واحدها داده شود و از طرفی بانکهای خصوصی منابع را از استان خارج می‌کنند.

انجام 150 خدمت دولتی در بانک ملی

وی با اشاره به اینکه بیش از 150 خدمت دولتی توسط بانک ملی انجام می‌شود، گفت: 60 درصد مراجعات بانک ملی به خدمات دولتی اختصاص دارد.

وی با تأکید بربانکداری الکترونیک، ادامه داد: سامانه بام، بله، 60 از جمله خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی است.

طوماسی افزود: بانک ملی اولین بانکی است که در مدرسه سازی استان و آزادی زندانیان و مراکز رفاهی تسهیلات پرداخت کرده است و همچنین بانک ملی استان همدان دراحداث 6 مرکز خدمات رفاهی بین راهی و 7 هتل تسهیلات داده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان همدان درباره تملک واحدهای تولیدی استان همدان، اظهار کرد: دراین واحدها زیرساختها و امتیازات آماده است و سرمایه‌گذاران می‌توانند از این واحدها استفاده کنند که در واگذاری واحدهای تملک شده اولویت با صاحبان این واحدهاست و در غیراینصورت به سرمایه‌گذاران دیگر داده می‌شود.

فروش 83 میلیارد ریالی املاک تملیکی در همدان 

وی با بیان اینکه در 4 سال گذشته بانک ملی 45 میلیارد ریال از فروش املاک تملیکی درآمد داشته است، تصریح کرد: در 10 ماهه امسال 83 میلیارد ریال معادل 2برابر 4 سال گذشته املاک تملیکی به فروش رسیده است.

طوماسی گفت: امسال 10 مزایده برای فروش املاک تملیکی در استان همدان برگزار شده که موفق به فروش 4 واحد شده‌ایم.

رئیس امور شعب بانک ملی استان همدان با اشاره به خدمت خرید دین در بانک ملی، یادآور شد: این خدمت باعث رونق بازار و کمک به واحدهای تولیدی و همچنین در اعتبار  چک تأثیرگذار است که استقبال زیادی شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان