اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. بهمن 1397 - 17:10   |   کد مطلب: 30559
فرماندار تویسرکان گفت: در دهه فجر امسال، شاهد آغاز مراحل اجرایی و بهره برداری از ۸۶ طرح عمرانی متنوع در شهرستان تویسرکان خواهیم بود.

به گزارش صبح الوند به نقل از تسنیم، حبیب مومیوند شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه تویسرکان اظهار داشت: از مجموع 86 طرح مورد نظر، 77 طرح با اعتباری افزون بر 35 میلیارد و 400 میلیون تومان به بهره‌برداری می‌رسد..

وی افزود: همچنین، 9 طرح عمرانی با برآورد اعتباری افزون بر 153 میلیارد تومان مراحل اجرایی خود را آغاز می‌کنند.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه، 77 طرح مورد بهره‌برداری زمینه اشتغال 102 نفر را ایجاد می‌کند، تصریح کرد: 9 طرح کلنگ‌زنی نیز موجب ایجاد 580 فرصت شغلی در این شهرستان است

مومیوند ابراز کرد: استخر شنای بانوان، سالن ورزشی هلال احمر، بهسازی روستاهای دارانی سفلی، قلقل، کهنوش و ترمیانک، آسفالت راه روستای ترمیانک و روستای باقرآباد به علی‌آباد از مهم‌ترین طرح‌های افتتاحی دهه فجر امسال در تویسرکان است.

وی گفت: ایستگاه آتش‌نشانی روستای لامیان، مقاوم سازی 105 مسکن روستایی، پنج طرح مهم در حوزه کشاورزی، آبیاری تحت فشار، آبیاری کم فشار و واحدهای گلخانه ای، پنج واحد مسکن برای مدد جویان بهزیستی، سه واحد مسکن برای مددجویان کمیته امداد، مرکز خدمات جامع سلامت روستای فریازان و شهری امام خمینی(ره) با صرف دو میلیارد و 330 میلیون تومان نیز از دیگر طرح‌های مهمی است که در این دهه افتتاح می‌شود.

فرماندار تویسرکان از افتتاح یادمان(المان) شهدای گمنام تپه نورالشهدای تویسرکان در دهه فجر امسال خبر داد و ابراز کرد: مراحل اجرایی دو واحد تولیدی پوشاک با وام ارزان قیمت و مصوب 30 میلیارد تومان و قطعه چهارم طرح چهار خطه سازی جاده تویسرکان به کنگاور با برآورد 10 میلیارد تومان نیز در این شهرستان آغاز می‌شود.

مومیوند افزود: کمپینگ گردشگری دو روستای هدف گردشگری اشتران و گشانی، زمین چمن مصنوعی آموزش و پرورش با 850 میلیون تومان اعتبار و مدرسه بهشت با دو میلیارد تومان اعتبار نیز از دیگر پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن در ایام دهه فجر آغاز می‌شود.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان