اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

11. بهمن 1397 - 10:30   |   کد مطلب: 30551
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استکبار جهانی از همه راه ها برای مبارزه با انقلاب اسلامی استفاده کرده و امروز معیشت مردم را هدف قرار دادند تاکید کرد: مسؤلین باید تدبیری کنند و مشکل بخش معیشت را حل کنند.

به گزارش صبح الوند، امیر خجسته در نشست خبری با اصحاب رسانه همدان ضمن اشاره به اینکه جمهوری اسلامی تنها کشوری است که مقابل آمریکا ایستاده است افزود: استکبار جهانی از همه راه ها برای مبارزه با انقلاب اسلامی استفاده کرده و امروز معیشت مردم را هدف قرار دادند.

 

وی با تاکید بر اینکه مسولین ما  باید مقتدرانه بحث معیشت مردم را حل کنند افزود: دشمنان انقلاب هدف داشتند که  گوسفند و دام را خارج کنند و ما با کمبود مواجه شویم اما به هر شکل نباید اجازه بدهند گوسفند و دام ما از کشور خارج شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما امروز در معرض یک امتحان بزرگ در رابطه با معیشت مردم هستیم افزود: من با واقعیت ها صحبت میکنم نه جناحی, وقتی که رییس جمهور لایحه بودجه را به مجلس ارائه کردند, ایشان به عنوان یک نماینده منتقد صحبت کردند در صورتی که باید میگفت دولت برای معیشت مردم چه کاری انجام داده است.

 

وی ادامه داد: بحث معیشت باید در مجلس چکش کاری بشود و باید گفت آنچه که مطلوب ما است عملی نشده و حقوق و یارانه متناسب با تورم باشد.

 

امیر خجسته تصریح کرد: کارهای عمرانی و... همه باید در اولویت دوم باشد, در رابطه با معیشت در بودجه مورد چشم گیری ندیدیم که مسولین باید تدبیری کنند و مشکل بخش معیشت را حل کنند.

 

وی در ادامه به معضل عوارض گمرکی پرداخت و گفت: در این خصوص نظارت مجلس نظارت خوبی نیست و مجلس خوب نقش آفرینی نکرده است.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: ما نیاز به واردات گوشت نداریم, ما کسوری هستیم که دامپروری امان در منطقه حرف اول را میزند, ایا این درست است که دام ما به کشورهای دیگر صادر شود و ما برویم دام بیاوریم.

 

وی با اشاره به اینکه  گوسفند مولد ما را دارند از کشور خارج میکنند افزود: اینکه روزی50 هزار گوسفند وارد کشور کنند که هنر نیست ما توضیح این کار را از وزیر کشاورزی و صنعت خواسته ایم.

 

خجسته با بیان اینکه 34 هزار خودرو ثبت سفارش  قانونی بود و بنده ورود پیدا کردم افزود: در مناظره ای که در صدا و سیما داشتیم حراست وزارت صمت ناچار شد بگوید که این ثبت سفارشات درست است و جلوی اینها گرفته شد و عوامل الان در زندان هستند.

 

وی عنوان کرد: ما به عنوان یک ناظر میخواهیم مدیر کارامد و اثرگذار را انتخاب میکنیم و مدیر خموده باید از صحنه خارج شود.

 

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ما به عنوان ناظر باید از ابزار نظارتبیمون استفاده کنیم افزود: مردم تشنه واقعیت هستند و باید مشکل معیشتی که استکبار هدف قرار داده است را حل کنیم تا به انضباط و تثبیت بازار و نظارت برسیم.

 

وی در پایان با بیان اینکه 360 هزار نفر در صنعت تولید پارچه و نساجی  بخاطر اینکه کالای چینی و بی ارزش به کشور وارد می شود بیکار شده اند گفت: امروز نهضت مبارزه با مفاسد شکل گرفته است و امروز بیداری مردم در اوج است و با فساد با جد مبارزه می کنند.

انتهای پیام/

 

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان