اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

1. بهمن 1397 - 23:17   |   کد مطلب: 30501
فرمانده انتظامی استان خراسان‌جنوبی از توقیف اموال قاچاقچی بزرگ مواد مخدر که با پولشویی قصد نقل و انتقال ۱۰۰ میلیارد ریال از عواید مواد مخدر را داشت در شهرستان بیرجند خبر داد.

به گزارش صبح الوند به نقل از فارس، سردار مجید شجاع اظهار داشت: با دریافت گزارشی از مرجع قضائی مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان بزرگ مواد مخدر با هویت معلوم که به اتهام حمل مواد مخدر توسط پلیس دستگیر شده و در زندان به سر می‌برد، در حالی که هیچ فعالیت اقتصادی انجام نداده است دارای اموال و دارایی‌های بسیاری است که این موضوع توسط مأموران پلیس پیگیری شد.

وی افزود: با توجه به عدم فعالیت اقتصادی قاچاقچی دستگیرشده به نظر می‌رسید که این اموال از راه قاچاق مواد مخدر حاصل شده است که دستورات لازم در جهت شناسایی این اموال به مأموران ابلاغ شد.

فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی در ادامه افزود: مأموران با بهره‌گیری از امکانات فنی و استعلامات لازم و بررسی حساب‌های متهم و نزدیکان وی، تعداد چندین حساب با تراکنش‌های بالا شناسایی کردند که در تمامی این حساب‌ها وجوه به‌صورت کارت به کارت واریز و برداشت شده و در یک لحظه در چندین حساب جابه‌جا و منتقل شده بود.

شجاع افزود: مأموران با بررسی دقیق‌تر حساب‌ها و بررسی اسناد و مدارک و کارت‌های کشف‌شده از متهم در زمان دستگیری به این نتیجه رسیدند که تمامی این حساب‌ها در اختیار متهم بوده و نقل و انتقال وجوه که از عواید نامشروع حاصل از خرید و فروش مواد مخدر حاصل شده است که رقم آن بالغ بر 100 میلیارد ریال است.

وی تصریح کرد: در ادامه بررسی این پرونده تعداد چهار باب منزل مسکونی در شهرستان‌های زاهدان، زابل و مشهد به نام این قاچاقچی بزرگ مواد مخدر و همسرش کشف شد که گزارشی در خصوص اموال و دارایی‌های متهم به مرجع قضایی ارسال شد و این اموال با دستور مقام قضائی توقیف شد.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان