اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

29. دى 1397 - 13:43   |   کد مطلب: 30494
معاون راهداری استان همدان با اشاره به بارش برف از 3 روز گذشته در محورهای استان، گفت: طی دو روز گذشته خوشبختانه هیچ انسدادی در محورهای استان همدان به وجود نیامده است.

به گزارش صبح الوند، حمید رضا پرورشی خرم در گفت‌وگو با ایسنا، منطقه همدان، اظهارکرد: پنجشنبه کولاک شدیدی در سطح راه‌های حوزه استان همدان وجود داشت که در گردنه‌ها شدت بیشتری داشت به‌طوریکه برف و کولاک باعث کندی حرکت شد.

وی با اشاره به اینکه بارش برف و کولاک در گردنه‌ها باعث کندی حرکت شد، تصریح کرد: روز گذشته در گردنه اسدآباد و گرین اعلام تردد با زنجیر چرخ شد تا رانندگان با ایمنی از این محورها عبور کنند و غیر از این مورد هیچ‌گونه مشکل و انسدادی در محورها ایجاد نشد.

وی با بیان اینکه شب گذشته تمامی 5100 کیلومتر از راه‌های استان درگیر بارش برف بودند، یادآور شد: بیشترین میزان بارش در گردنه‌های اسدآباد، آوج، گرین و سرخ‌آباد بوده است.

پرورشی خرم افزود: 34 راهدارخانه استان با 285 دستگاه ماشین‌آلات و 516 نیروی انسانی در عملیات راهداری روز گذشته فعال بوده و به کار گرفته شد.

معاون راهداری استان همدان درباره راه‌های روستایی، اظهارکرد: بعداز بازگشایی راه‌های شریانی هیچ نیرویی حق استراحت نداشته و باید راه‌های فرعی و روستایی را بازدید کرده و بازگشایی کنند که در روز گذشته به دلیل اینکه راه‌های روستایی اکثراً با کولاک مواجه بودند چندین بار برف‌روبی شدند.

وی بیان کرد: در راه‌های روستایی نمک‌پاشی انجام نمی‌شود و فقط عملیات برف‌روبی صورت می‌گیرد بنابراین توصیه می‌کنیم مردمی که قصد ترددد در محورهای روستایی دارند حتماً از زنجیر چرخ استفاده کنند.

پرورشی خرم با تأکید براینکه در هنگام بارش برف و کولاک رانندگان از سرعت مجاز تعریف شده در سطح جاده‌ها، سرعت کمتری داشته باشند، تصریح کرد: تمام تلاش ما این است که حتی یک لحظه محدودیت ترافیکی در محورهای استان ایجاد نشود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان