اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

18. دى 1397 - 13:35   |   کد مطلب: 30434
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از تصادف منجر به فوت در محور اراک – ملایر خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی با مرکز سامانه ۱۲۵ ، برخورد و تصادف دو خودروی خاور و سواری سمند در محور اراک - ملایر روبروی روستای زنگنه گزارش شد.

به گزارش صبح الوند، وحید جوادی در گفت‌و گو با ایسنا، منطقه همدان، افزود: به محض اطلاع حادثه، دو دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه امدادگران به محل اعلام شده حرکت کردند و به محض رسیدن مشاهده شد که راننده خودروی سواری سمند به دلیل ضربه شدید مابین داشبورد و فرمان گیر کرده بود.

وی با بیان اینکه علت حادثه توسط کارشناسان سازمان در دست بررسی است، اظهارکرد: امدادگران آتش نشانی با تجهیزات مخصوص اقدام به آزاد کردن جسد و انتقال آن به بیرون از خودرو کردند اما متاسفانه راننده مذکور فوت شد و سپس با هماهنگی به عمل آمده با نیروهای ۱۱۵ جسد مذکور به سردخانه انتقال داده شد.

جوادی در ادامه به بروز حریق در کارگاه CNC در شهرک صنعتی حاجی آباد اشاره و خاطرنشان کرد: طی تماس تلفنی مبنی بر آتش سوزی در کارگاه منبت کاری در شهرک صنعتی حاجی آباد، یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل به همراه آتش نشانان به محل اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر با اشاره به اینکه امدادگران به محض رسیدن با رعایت اصول ایمنی ابتدا اقدام به قطع برق مغازه فوق کردند، گفت: مشاهده شد که قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی، صاحب ملک مشغول اطفای حریق بوده که به محض رسیدن آتش نشانان باقی مانده حریق به‌طور کامل  مهار و اطفاء شد.

وی ادامه داد: یک مسمومیت گاز منو اکسیدکربن و نجات شخص در مغازه توسط امداد گران آتش نشانی، از دیگر عملیات های موفقت آمیز این سازمان طی 2 روز گذشته بود.

جوادی افزود: طی تماس تلفنی با مرکز سامانه 125، محبوس شدن فردی در مغازه کلوچه فروشی و احتمال مسمومیت آن واقع در خیابان خلبان، گزارش شد که به محض اطلاع یک دستگاه خودروی امداد و نجات با تجهیزات کامل به محل اعزام شد.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی ملایر یادآورشد: چون وقت استراحت بوده شاگرد مغازه مذکور جهت استراحت درب را از داخل قفل کرده و برای گرم کردن خود از پیک نیک استفاده کرده است که در این میان به دلیل خواب رفتن و نشت گاز از پیک نیک، شخص دچار مسمومیت شد.

جوادی گفت: با حضور سریع و به موقع امدادگران به محل حادثه ابتدا توسط کاتر برقی اقدام به برش قفل درب کردند و سپس فرد مسموم شده را به بیرون از مغازه انتقال و با هماهنگی نیروهای ۱۱۵ برای مداوا به بیمارستان انتقال داده شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان