اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

17. دى 1397 - 21:42   |   کد مطلب: 30432
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان از دستگیری دو نفر از عوامل آزار و اذیت یک دختر جوان در سیرجان که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده است، خبر داد.

به گزارش صبح الوند، محسن نیکورز" به «ایسنا» گفت: با دستور رییس کل دادگستری استان کرمان پرونده آزار و اذیت دختر جوان در سیرجان به صورت ویژه و خارج از نوبت رسیدگی می‌شود و دستگاه قضائی با عاملان این حادثه قاطعانه برخورد می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر متهم اصلی(ضارب) با صدور قرار بازداشت از سوی معاون دادستان(قاضی ویژه رسیدگی به جرائم سایبری ) روانه زندان شده، اظهار کرد: در این رابطه شخصی هم که اقدام به فیلمبرداری کرده بود شناسایی و به همراه ضارب اصلی دستگیر شده است.

نیکورز افزود: در پی رصد فضای مجازی توسط کارگروه رصد امور فضای سایبری در دادسرای سیرجان، در تاریخ 1397.10.14 کلیپی مشاهده شد که در آن پسری اقدام به حبس دختری در یک خانه باغ و ضرب و جرح و آزار و اذیت وی کرده و کیلیپ ضبط شده را در STORY اینستاگرام خودش به اشتراک گذاشته است.

وی تصریح کرد: بلافاصله با رییس پلیس آگاهی شهرستان هماهنگی لازم انجام و متهم در مخفیگاهش شناسایی و ادله دیجیتال وی نیز توقیف شد.

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان