اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

15. دى 1397 - 13:22   |   کد مطلب: 30422
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری همدان خبر داد:
افزایش 5 درصدی معاينه فني خودروهاي سنگين در استان همدان
معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از افزایش 5 درصدي معاينه فني خودروهاي سنگين از ابتدای سال جاری در استان خبر داد.

به گزارش صبح الوند، صفر صادقی راد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در 8 ماه نخست امسال 47 هزارو 103 معاینه فنی خودروهای سنگین در استان همدان انجام شده که نسبت به مدت مشابه پارسال 5 درصد افزایش داشته است.

 

وی با اشاره به فعالیت 6 مرکز معاینه فنی در استان، یادآور شد: این تعداد خودرو پس از طي مراحل مختلف آزمون‌هاي ظاهري و مكانيزه، گواهي سلامت فني و زيست محيطي، برگ و برچسب معاينه فني خود را دریافت کرده اند.

 

صادقی راد با تأکید بر اینکه در راستای بهبود وضعیت نظارت بر عملکرد این مراکز و نیز برخورد به موقع با تخلفات احتمالی اقداماتی از سوی این اداره کل در دستور کار است، افزود: بر اساس تصمیمات گرفته شده، بازدیدهای نظارتی به شکل مستمر و در قالب تیمی به منظور کنترل و نظارت بر عملکرد مراکز معاینه فنی سنگین استان در طول سال انجام می شود.

 

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در ادامه به صدور پروانه عبور برای تردد بارهای ترافیکی در طول محورهای مواصلاتی اشاره و خاطرنشان کرد: تعداد پروانه عبور ترافیکی صادر شده استان در 8 ماهه نخست امسال 2 هزارو 240 مورد بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل 27 درصد کاهش داشته است.

 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان