اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

3. دى 1397 - 23:22   |   کد مطلب: 30358
آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید از بروز بدحجابی در شهر مقدس قم به شدت انتقاد کرد و گفت: من از مسئولان خواهش می کنم که قم را از بدحجابی و بی بند و باری نجات دهند.

به گزارش صبح الوند به نقل از ایرنا، آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید از بروز بدحجابی در شهر مقدس قم به شدت انتقاد کرد و گفت: من از مسئولان خواهش می کنم که قم را از بدحجابی و بی بند و باری نجات دهند.

وی عصر دوشنبه در دیدار اعضای ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی افزود: قم حرم اهل بیت(ع) است و مسئولان باید برای حفظ حجاب و عفاف در این خطه مقدس تلاش کنند تا خیابان های شهر جولانگاه افراد بدحجاب نباشد.

آیت الله علوی گرگانی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) می فرمودند که پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد، بنابراین اگر در شهر مقدس قم بی بند و باری رواج پیدا کند، ما پشتیبان ولایت فقیه نبوده ایم و به طور قطع آسیب خواهیم دید.

وی خاطرنشان کرد: همه ما مدیون انقلاب و کسانی هستیم که در راه پیروزی و حفظ نظام اسلامی خون داده اند و ما از ثمره تلاش و مجاهدت آنها بهره مند شده ایم.

این مرجع تقلید در پایان با بیان اینکه مسئولان مدیون خون شهدا هستند و نباید به آن خیانت کنند، خاطرنشان کرد: ما باید قدردان نعمت انقلاب اسلامی باشیم، همانگونه که خداوند به بنی اسرائیل می فرماید که من شما را از چنگال ظالمان نجات دادم، امروز نعمت انقلاب پس از زندانی و تبعید شدن بزرگان دین و حوزه به ما رسیده است.

روسای کارگروه های تخصصی ستاد مرکزی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، روز دوشنبه با برخی از علما و مراجع عظام تقلید در شهر مقدس قم دیدار و گفت وگو کردند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان