اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

22. آذر 1397 - 10:25   |   کد مطلب: 30300
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان:
سياست هاي کلي بودجه سال 98 به شهرداري همدان ابلاغ شد
رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان گفت: سياست هاي کلي بودجه سال 98 به شهرداري همدان ابلاغ شد.
سياست هاي کلي بودجه

به گزارش صبح الوند، اکبر کاوسی امید در جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورا، افزود: جلسات متعددی برای تدوین سياست هاي کلي بودجه سال 98 شهرداري برگزار شد و در این جلسات تمامی موارد لازم مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

 

کاوسی امید ايجاد خزانه داري کل جهت کنترل و نظارت بيشتر بر درآمد ها و هزينه ها و اهتمام ويژه به ساماندهي ورودي هاي شهر را از جمله سیاست های کلی اعلام شده بیان کرد و یاداورشد: اولويت بخشي بر اتمام پروژه هاي نيمه تمام در پيشنهاد پروژه ها و عدم تعريف پروژه عمراني در بودجه ستاد نیز جزو سیاست های مورد تاکید کمیسیون بودجه است.

 

وی دیگر سیاست های کلی بودجه سال 98 شهرداری همدان را  برون سپاري و الکترونيکي کردن خدمات شهرداري و اجراي پروژه هاي فناوري اطلاعات شهرداري، توجه ويژه به بازآفريني محلات و توانمندسازي مناطق محروم شهر همدان و توزيع عادلانه منابع در تمام مناطق و توجه به مسائل و موضوعات فرهنگي و در نظر گرفتن رويکرد انسان محور در اجراي پروژه هاي شهري برشمرد.

 

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و مالی شورای اسلامی شهر همدان ضمن تاکید بر رعايت نکات فني و اجرايي، استفاده از پيمانکاران صلاحيت دار و نظارت مستمر بر آنها با اولويت بکارگيري فناوري هاي نوين و مصالح با کيفيت افزود: این موضوع نیز از سیاست های کلی اعلام شده به شهرداری جهت لحاظ کردن در برنامه های بودجه است.

 

کاوسی امید ادامه داد: اهتمام ويژه به حل مساله ترافيک شهري با تاکيد بر توسعه حمل و نقل عمومي و ايجاد پارکينگ هاي عمومي در سطح شهر نیز از موارد لحاظ شده در سیاست های ابلاغی است.

 

وی همچنین با اشاره به اهمیت درآمدهای پایدار در شهرداری و گفت: ايجاد درآمدهاي پايدار و تلاش در جهت کسب درآمدهاي کوششي با استفاده حداکثري از ظرفيت هاي قانوني از دیگر موارد سیاست های کلي بودجه سال 98  است.

 

 این عضو شورای شهر همدان با تاکید بر تلاش مدیریت شهری برای ایجاد درآمدهای پایدار و کوششی، افزود: در زمینه کسب درآمدهای کوششی باید از تجربیات افراد موفق در شهرهای مختلف کشور بهره گرفت.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان