اوقات شرعی

 

آخرین اخبار

21. آذر 1397 - 9:32   |   کد مطلب: 30292
رئیس اتحادیه صنف قنادان و آجیل خشکبار فروشان همدان خبرداد:
کاهش25 درصدی قیمت آجیل در همدان/ آرامش در بازار شب یلدا
رئیس اتحادیه قنادان و آجیل همدان از کاهش25 درصدی قیمت آجیل در همدان خبرداد و گفت: در حال حاضر با همکاری اعضای صنف قنادان و آجیل فروشان و مسؤولان دولتی آرامش در بازار حکم فرما است و قیمت‌ها علاوه بر کاهش به ثبات رسیده است.

محمد ارغوان درگفت و گو با صبح الوند، اظهار کرد: برای تأمین نیاز مردم جلسات هماهنگی و اقدامات لازم از مدتی پیش آغاز شده است.

 

رئیس اتحادیه قنادان و آجیل همدان از کاهش25 درصدی قیمت آجیل در همدان خبرداد و گفت: در حال حاضر با همکاری اعضای صنف قنادان و آجیل فروشان و مسؤولان دولتی آرامش در بازار حکم فرما  است و قیمت‌ها علاوه بر کاهش به ثبات رسیده است.

 

رئیس اتحادیه قنادان  همدان با تاکید بر اینکه مردم نگران کمبود آجیل شب یلدا و افزایش قیمت نباشند، تصریح کرد: امروز با اخذ تدابیر لازم در سطح کلان کشوری می‌توان بازار را مدیریت کرد.

 

وی با اشاره به اینکه اتحادیه افزایش قیمت آجیل تنها به دلیل افزایش نرخ ارز نبوده است، ادامه داد: گرمازدگی باغات پسته در سال گذشته باعث شد که میزان تولیدات کاهش یابد.

 

ارغوان گفت: آمادگی لازم برای بازرسی و نظارت بر بازار شب یلدا و بازار عید وجود دارد و با متخلفان برخورد لازم انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیدگاه شما

پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
کنگره ملی8000شهیداستان همدان